شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۶
سرویس: مقالات
 |  14/ آذر/ 1397 - 8:49
  |   نظرات: بدون نظر
70 بازدید بازدید

تحریم ها باعث رشد علمی کشور شد


به گزارش خبرنگار ایرنا، علی باقری کنی روز چهارشنبه در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه آزاد واحد اسلامی گنبدکاووس اظهار داشت: تحریم ها از پیروزی انقلاب اسلامی در بخش های گوناگون به طور متناوب و در حوزه های هسته ای و نظامی به طور کامل و ۱۰۰ درصدی اعمال شد.
وی افزود: با وجود اعمال این تحریم ها و محدودیت ها فرزندان انقلابی ایران با تکیه بر دانش بومی دست آوردهای فراوان و ارزشمندی در نانو و دانش هسته ای به دست آوردند که رسیدن به این پیشرفت ها سبب هراس دشمنان شد.
معاون سابق دبیر شورای عالی امنیت ملی ادامه داد: آنها بدنبال فشار آوردن در راستای منصرف ساختن کشور از رسیدن به قله های ترقی و پیشرفت دانش هسته ای و نانو هستند و از هیچ کوششی برای رسیدن به این اهداف شوم خود دریغ نمی کنند .
باقری کنی افزود: با وجود این موفقیت ها به خصوص در عرصه های هسته ای و نظامی، هنوز برخی حوزه ها مانند صنعت خودروسازی به پیشرفت های مورد انتظار نرسیده و عقب تر از کشورهای دیگر هستیم.
وی خطاب به دانشجویان گفت: باید مراقب رفتار خود بعنوان فرزندان انقلاب باشیم زیرا دشمنان با نگاهی ریزبینانه حتی از نوع پوشش ما پیام های امنیتی دریافت کرده و برای ضربه زدن به انقلاب از آن استفاده می کند.
۹۴۳۳/۳۰۹۱ /۱۵۹۶

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 842 بازدید

بازدید دیروز: 1288 بازدید

بازدید کل : 1614595 بازدید

افراد آنلاین: 2 نفر