جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۰
 |  13/ آذر/ 1397 - 11:38
  |   نظرات: بدون نظر
69 بازدید بازدید

تلاش برای دستگیری ضاربین مولوی جمالزایی ادامه دارد


هادی هاشمیان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: تلاش های خوبی توسط نیروهای انتظامی و امنیتی گلستان برای شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این حادثه انجام شده که به موقع اطلاع رسانی می شود.
وی افزود: اما در پرونده محرز است که حادثه قتل این روحانی اهل سنت که هفته گذشته رخ داد، به هیچ وجه تروریستی و امنیتی نبوده است.
به گزارش ایرنا، مولوی عبدالغفور جمالزایی ۶۱ ساله امام جماعت مسجد ایمان اهل سنت روستای رضا آباد از توابع بخش فندرسک شهرستان رامیان صبح سه شنبه هفته گذشته با اصابت چهار گلوله ساچمه ای اسلحه شکاری به قتل رسید.
هاشمیان همچنین از بررسی پرونده شرکت لیزینگ خودرو موسوم به ‘پرهام آزادشهر’ که سه هزار و ۵۰۰شاکی دارد، در یکی از شعب دادگستری گرگان خبر داد و یادآور شد: پرونده این شرکت با نظر رییس قوه قضاییه و دیوان عالی کشور، ماه گذشته از دادگستری شهرستان سرباز استان سیستان و بلوچستان به دادگستری گلستان احاله شد.
وی اضافه کرد: بر این اساس و با توجه به این که تعداد زیادی از شاکیان پرونده از اهالی برخی شهرهای گلستان هستند، یکی از شعب دادگستری گرگان به صورت ویژه در حال بررسی پرونده است.
به گزارش ایرنا، شرکت موسوم به پرهام که به بهانه لیزینگ خودرو مبادرت به کلاهبرداری و اخذ مبالغی از مردم می کرد، در بهار سال گذشته با کشف ماهیت اصلی اش تعطیل و دو نفر از مدیران آن در شهرستان آزادشهر واقع در شرق گلستان و سرکرده باند قبل از خروج از کشور در تهران دستگیر شد.
به دلیل تشکیل پرونده اولیه از سوی برخی شکات در دستگاه قضایی سرباز استان سیستان و بلوچستان، کل پرونده به منظور رسیدگی به این شهرستان منتقل شده بود.
شرکت پرهام با جذب افزون بر۲۵۰۰ میلیارد ریال در استان گلستان باعث متضرر شدن بیش از دو هزار نفر در این استان شد که حدود ۴۰۰ نفر آنان از شهرستان آزادشهر هستند.
/۳۰۳۹/۱۶۴۸

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 1083 بازدید

بازدید دیروز: 1835 بازدید

بازدید کل : 1613548 بازدید

افراد آنلاین: 3 نفر