جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۴
 |  26/ آبان/ 1397 - 3:54
  |   نظرات: بدون نظر
73 بازدید بازدید

۴ انبار قاچاق به ارزش ۸٫۵ میلیارد ریال در اصفهان کشف شد


جواد محمدی فشارکی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این راستا چهار انبار عمده فروش و خرده فروش بدلیل احتکار و قاچاق زیورآلات خارجی، ضد یخ تقلبی و غیر مجاز، داروی غیرمجاز و عدس خارجی با تشکیل پرونده تخلفاتی به ارزش هشت میلیارد و ۵۱۵ میلیون ریال به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.
وی تصریح کرد: در این بازرسی ها انباری با ۱۳ هزار قطعه زیور آلات خارجی قاچاق به ارزش دو میلیارد ریال به ظن قاچاق کشف شد و پرونده برای مراحل تکمیلی به تعزیرات حکومتی اصفهان ارجاع شد.
مدیر بازرسی ونظارت اصناف استان اصفهان گفت: همچنین در بازرسی های هفته گذشته بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ لیتر ضدیخ تقلبی و غیر مجاز به ارزش یک میلیارد ریال، بدون هرگونه مجوز و علامت استاندارد برای استفاده در قوطی های جعل شده با برند چهار شرکت مختلف به همراه مقداری مواد مخدر و مشروبات الکلی، کشف و جمع آوری شد و پرونده تخلف برای رسیدگی و انجام سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی استان ارسال شد.
وی افزود: در این مدت ۹۴ هزار کپسول روناکا به ارزش یک میلیارد ریال به ظن قاچاق از یک واحد صنفی انبار تخلیه بار در اصفهان، کشف، جمع آوری و توقیف شد.
محمدی فشارکی اظهار داشت: همچنین در بازرسی مشترک بازرسان این مدیریت با پلیس آگاهی اصفهان از یک واحد صنفی انبار در اصفهان ۴۵ هزار و ۱۵۰ کیلوگرم عدس خارجی، به ظن قاچاق به ارزش ۴ میلیارد و ۵۱۵ میلیون ریال کشف، جمع آوری و توقیف شد.
مدیر بازرسی ونظارت اصناف استان اصفهان گفت: ۳۴۵ بازرس به شکل ثابت و افتخاری کار نظارت و کنترل بر اصناف و بازار استان را برعهده دارند.
وی با تاکید براینکه مبارزه و برخورد با سودجویان و اخلال گران اقتصادی در دستور کار نهادهای نظارتی است افزود: شهروندان در صورت مشاهده موارد مشکوک در این زمینه مراتب را به شماره تلفن ۱۳- ۳۲۳۵۲۰۱۲ مدیریت بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان گزارش کنند.
حدود ۲۵۰ هزار واحد صنفی در استان اصفهان فعالیت دارند.
۷۱۵۰ /

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 1197 بازدید

بازدید دیروز: 1348 بازدید

بازدید کل : 1602585 بازدید

افراد آنلاین: 1 نفر