پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۳
سرویس: مقالات
 |  25/ آبان/ 1397 - 2:40
  |   نظرات: بدون نظر
86 بازدید بازدید

استفاده نکردن از ظرفیت ها بزرگترین مشکل کشور است


به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام سید محمد حسینیان در خطبه های نماز جمعه افزود:اگر از ظرفیت های موجود در کشور بهینه استفاده شود، زمینه موفقیت های بزرگ فراهم می شود.
خطیب جمعه دامغان گسترش فرهنگ وقف در جامعه را خواستار شد و گفت:واقفان باید وقف ها را به سمت نیازهای روز جامعه سوق دهند.
امام جمعه دامغان اضافه کرد: تشکیل محافل قرآنی باهدف تربیت حافظان قرآن کریم و تشویق نوجوانان به قرآن، تحصیل دانش آموزان بی سرپرست و بدسرپرست، آزادی زندانیان غیرعمد و تهیه دارو برای بیماران مستمند از نیازهای مهم برخی مردم این شهرستان است.
وی به ۲۶ آبان، سالروز شکست حصر سوسنگرد اشاره کرد و گفت: ملت ما همواره مدیون شهید چمران، شهدای سوسنگرد، دانشجویان پیرو خط امام و رزمندگان دلیر اسلام هستند که با رشادت های خود سرزمینمان را نجات دادند.
حسینیان به هفته کتاب اشاره کرد و گفت: شهرستان دامغان دارای ۹ کتابخانه،پنج هزارو ۲۰۰ عضو و بیش از ۲۰۰ هزار جلد کتاب است .
وی کتاب را گنجینه ای برای مردم عنوان کرد و گفت: مردم باید به مطالعه اهمیت بیشترداده و آن را ترویج دهند ، مسئولین هم وظیفه دارند زمینه های لازم را فراهم کنند.
امام جمعه دامغان ضمن تبریک سالروز آغاز امامت ولی عصر (عج) گفت: همه پیامبران و اوصیاء آمدن امام زمان را وعده داده اند که با آمدنش به ظلم و ستم خاتمه می دهند.
وی به تلاش آمریکا برای حفظ بن سلمان به عنوان عامل شرارت در منطقه اشاره کرد و گفت: تشدید حملات آل سعود به یمن و جنایات رژیم صیهونیستی از مسائل مهم منطقه است.
وی افزود: با وجود مشکلات بزرگ در منطقه، خوشبختانه رهبر هوشیار ما سیاست های کلی کشور را مشخص می کنند به طوری که همه بر درایت و دوراندیشی ایشان گواهی می دهند.
۹۸۵۶/۶۱۶۷

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 884 بازدید

بازدید دیروز: 823 بازدید

بازدید کل : 1620288 بازدید

افراد آنلاین: 1 نفر