جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۰
سرویس: مقالات
 |  18/ آبان/ 1397 - 3:42
  |   نظرات: بدون نظر
97 بازدید بازدید

مسئولی که در اجرای اقتصاد مقاومتی کوتاهی کند دشمن مردم است


به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی در خطبه های نماز جمعه قرچک گفت: اسلام کامل ترین دین ها و قوانین آن مدرن‌ترین و به روزترین قانون هاست ، دینی که حرکت رو به جلو دارد و همواره بر این امر توصیه می کند که باید در برابر ظلم ایستادگی کرد.
وی افزود : امروز دشمن برای به زانو در آوردن مقاومت ملت ایران از هیچ تلاشی فروگذار نیست و مقابله با این توطئه ها به حفظ هوشیاری ، پیروی از فرامین ولایت فقیه و حرکت در مسیر علوی و حسینی نیاز دارد.
وی تأکید کرد: امروز زمان مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمنی است که برای شکست ما از تمامی ابزارها استفاده می کند و از هیچ تلاشی فروگذار نیست ، دشمن جنگی تمام عیار در حوزه اقتصاد و فرهنگ علیه ملت ایران تدارک دیده و پیروزی در این نبرد به حضور همه جانبه مردم و توجه به سیاست های اقتصاد مقاومتی دارد.
اسماعیلی گفت : هر مسئولی که در برابر اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی ایستادگی کند و با اجرای آن مخالفت کند، در اصل دشمن مردم و نظام است.
امام جمعه قرچک افزود : اقتصاد مقاومتی تنها را برون‌رفت از تحریم‌های آمریکا است.
وی اظهار داشت : امروز زمینه ای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب در افول آمریکا نمایان شده و حضور پرشور مردم درصحنه‌ها این افول را با سرعت بیشتری همراه می کند.
تهرام/۷۲۵۴ / ۱۵۳۹

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 1249 بازدید

بازدید دیروز: 1835 بازدید

بازدید کل : 1613714 بازدید

افراد آنلاین: 4 نفر