جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۰
سرویس: مقالات
 |  18/ آبان/ 1397 - 2:52
  |   نظرات: بدون نظر
105 بازدید بازدید

تحریم های آمریکا راه به جایی نمی برد


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید علی شاهچراغی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرری در حرم عبدالعظیم(ع) اظهار داشت: مدیریت داخلی کشور باید بر مبنای حرکت جهادی باشد چرا که با تلاش جهادی از سوی مدیران بسیاری از مشکلات ومعضلات حل خواهد شد.
وی یادآور شد:عده ای اصرار بر انجام مذاکرات با آمریکا را دارند و این افراد خائن به ملت و کشور هستند چرا که چهره واقعی آمریکا برای ملت ایران آشکار شده است.
امام جمعه شهرری با بیان اینکه ملت ایران نسبت به توطئه های دشمنان انقلاب، هوشیار و آگاه هستند و فریب نمی خورند، افزود:افرادی که اصرار به مذاکره با آمریکا را دارند به آغوش جامعه و ملت بازگردند و خود را بیش از این ضایع نکنند.
وی تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی افکار خبیثانه ای را در سر می پرورانند و به خیال باطل و خام خود، قصد براندازی نظام را دارند اما بدانند این خیال و آرزو را به گور خواهند برد.
حجت الاسلام شاهچراغی تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران درختی تنومند و شجره طیبه ای است که آسیب ناپذیر بوده و هیچ اقدام و توطئه ای علیه ملت و کشور ایران اثرگذار نخواهد بود.
وی عنوان کرد: وجود رهبری فرزانه و بصیر، حمایت و پشتیبانی ملت ایران از نظام و ولایت فقیه و اتحاد و یکپارچگی مردم رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در عرصه جهانی به شمار می رود.
امام جمعه شهرری اضافه کرد: ملت ایران با عشق و اعتقاد به ولایت فقیه و اسلام تمامی مشکلات و دشواری های کشور را در هر شرایطی تحمل می کنند و اجازه دخالت هیچ بیگانه ای را در امور کشور نمی دهند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع جوانان و نقش آنها در اداره کشور اشاره کرد و گفت: جوانان دارای پتانسیل های قوی و تاثیرگذاری هستند و مسئولیت دادن به آنها در توسعه و پیشرفت کشور در عرصه های مختلف نقش مهم و موثری دارد.
حجت الاسلام شاهچراغی حمایت و اعتماد از نسل جوان یک اهمیت و ضرورت به شمار می رود، افزود: در دوران هشت سال دفاع مقدس، فرماندهی بخش های مختلف نظامی را جوانان عهده دار بودند و انها توانستند با رشادت های بسیار خود برای کشور در تاریخ حماسه های جاودانی را خلق کنند.
وی با بیان اینکه جوانان از عهده هر کار و مسئولیتی برمی آیند، یادآور شد: جوانان انقلابی، جنگ هشت ساله را اداره کردند و از عهده مسئولیت های بزرگ برآمدند.
امام جمعه شهرری گفت: امروز هم باید با اعتماد به جوانان، مسئولیت های خطیر و مهمی را به آنان واگذار کرد.
تهرام/۱۹۷۰ / ۱۵۳۹

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 1080 بازدید

بازدید دیروز: 1348 بازدید

بازدید کل : 1602468 بازدید

افراد آنلاین: 1 نفر