جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۹
 |  16/ آبان/ 1397 - 9:14
  |   نظرات: بدون نظر
74 بازدید بازدید

نظارت بر بازار، ضامن منافع عمومی است


به گزارش خبرنگار ایرنا منصور انصاری عصر سه شنبه در آئین معارفه رئیس اداره تعزیرات حکومتی آستارا در فرمانداری این شهرستان افزود: باید بازار از آرامش لازم برخوردار باشد و برابر قانون با تخلفات صنفی برخورد می کنیم و اداره تعزیرات حکومتی آستارا با داشتن کارکنان زحمتکش، عملکرد خوبی در تنظیم بازار دارد.
فرماندار آستارا نیز در این آئین گفت: ایجاد امنیت اقتصادی و حمایت از کسبه، محور فعالیت های اداره تعزیرات حکومتی آستارا باشد و تعامل با بازار، اصناف و رعایت حقوق شهروندی ضروری است.
یونس رنجکش افزود: دولت از فعالیت های شفاف اقتصادی حمایت می کند و باید با تخلفات اقتصادی افراد سودجو، با هماهنگی دستگاه های نظارتی مقابله شود.
وی بیان کرد: این شهرستان مرزی از موقعیت ویژه ای در حوزه اقتصاد برخوردار است و باید از مجاری قانونی و تعاملات بین دستگاهی از مشاغل و کسبه موجود حمایت شود.
فرماندار آستارا ادامه داد: در برخورد با تخلفات اقتصادی، ریشه های اصلی شناسایی و با عاملان تخلف برخورد شود تا امنیت اصناف آستارا مختل نشود.
در پایان با قدردانی از زحمت های محمد احمدی مقدم، عیسی محسن پور به عنوان رئیس اداره تعزیرات حکومتی آستارا معرفی شد.
شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده و پنج هزار واحد صنفی در آن فعال است.
۷۱۰۵ / ۷۱۲۴/۲۰۰۷

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 326 بازدید

بازدید دیروز: 1348 بازدید

بازدید کل : 1601714 بازدید

افراد آنلاین: 1 نفر