پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۴
 |  15/ آبان/ 1397 - 5:25
  |   نظرات: بدون نظر
93 بازدید بازدید

حل مشکلات حمل و نقل قزوین نیازمند عزم جدی است


به گزارش ایرنا، محمد قاسمی روز سه شنبه در دیدار با مدیرعامل و اعضای اتحادیه شرکتهای تعاونی حمل و نقل استان که در دادسرای قزوین برگزار شد، افزود: حمل و نقل در هر جامعه ای به عنوان شریان های حیاتی نقش اساسی در چرخه اقتصادی و تامین کالاها دارند و هرگونه وقفه و اختلال در خدمات رسانی آنها مشکلات زیادی را برای جوامع به وجود می آورد.
این مسئول افزود : استان قزوین از کریدور های اصلی حمل و نقل کشور محسوب می شود و همین ویژگی مسئولیت دستگاه های اجرایی را در ارایه خدمات به تشکلات صنفی حمل و نقل مضاعف می کند.
دادستان عمومی انقلاب مرکز قزوین خاطرنشان کرد: باید با رصد و دسته بندی مسائل و مشکلات و ارایه پیشنهادها گام های بلندی را برای حل مشکلات این بخش و اقشار زحمت کش آن برداشت.
این مسئول قضایی افزود: در بررسی مسائل و مشکلات این صنف در استان از نظرات کارشناسانه مسئولان تشکلهای صنفی حمل و نقل استقبال می کنیم.

*** نقش قزوین در صنعت حمل و نقل کشور برجسته است
مدیرعامل اتحادیه شرکتهای تعاونی حمل و نقل استان قزوین نیز در این دیدار گفت: ۹ درصد تولید ناخالص ملی در اختیار بخش حمل و نقل است و همین امر می‌طلبد که در حل مشکلات این قشر توجه ویژه و لازم توسط مسئولان صورت گیرد .
علی اکبر سیارمه افزود: اولین تشکل حمل و نقلی و کارگری کشور در استان قزوین ثبت شده است که نشانگر سابقه و جایگاه قزوین در صنعت حمل و نقل کشور است.
همچنین در ادامه این دیدار علی عبداللهی رییس انجمن صنفی شرکت مسافربری،سید رضا محمدی دبیر کانون انجمن‌های صنفی رانندگان استان و محمد حسین ولایی مدیرعامل تاکسیرانی شهر قزوین در خصوص مسائل و مشکلات صنف مربوط به خود گزارشی ارایه کرده و خواستار حل مشکلات شدند.
۶۱۰۱

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 1 بازدید

بازدید دیروز: 1267 بازدید

بازدید کل : 1620672 بازدید

افراد آنلاین: 0 نفر