پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۷
سرویس: مقالات
 |  14/ آبان/ 1397 - 11:16
  |   نظرات: بدون نظر
75 بازدید بازدید

مردم باید نتیجه اعتماد خود به اصلاح طلبان را ببینند


به گزارش روز دوشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی امیدنامه، «محمدرضا عارف» در نشست مشترک اعضای هیات رییسه فراکسیون امید، شورای عالی اصلاح طلبان، شورای شهر و مجمع نمایندگان تهران با اظهار تاسف از بی ثباتی در مدیریت شهری، افزود: اعضای شورای شهر تهران و اکثر کلان شهرها به واسطه حضور در لیست امید این شورا توانستند رای بیاورند، اشتباه است که تصور کنند عقبه حزبی آنها باعث رای آوری آنها شد هر چند تعدادی از آنان عضو هیچ حزبی نبودند.
وی خاطرنشان کرد: انتظار بود در مباحث کلان مدیریت شهری همچون انتخاب شهردار با شورای عالی اصلاح طلبان، مشورت های لازم می‌شد اگر این مشورت ها انجام می شد مطمئنا مجبور به تغییر شهردار در کمتر از یک سال نمی شدیم.
وی تصریح کرد: برای عملیاتی کردن برنامه حداقل یک دوره چهار ساله مدیریتی لازم است به همین دلیل بی ثباتی مدیریتی لطمه شدیدی به مدیریت شهری می‌زند. ثبات در مدیریت لازمه تحقق برنامه اداره شهر است.
رییس مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس با یادآوری در پیش بودن انتخاب شهردار تهران، به اعضای شورای شهر توصیه کرد در انتخاب شهردار جدید به مقبولیت عمومی، چهره ملی، تخصص، کارآمدی ، پاکدستی ،اشراف کامل به حوزه مدیریت شهری و پایبندی به گفتمان اصلاح طلبی توجه جدی داشته باشند.
عارف افزود: بارها تاکید کرده ام ویژگی بارز گفتمان اصلاح طلبی قانون مداری و پاکدستی است. دوستان ما در مجلس و شورای شهر باید به شدت مراقبت کنند که این دو ویژگی گفتمان اصلاح طلبی آسیب نبیند.
وی با بیان این که رمز موفقیت جریان اصلاح طلب در دهه ۹۰ انسجام و همبستگی بود، تاکید کرد: اعتمادی که مردم به جریان اصلاح طلب کردند و چک سفید امضایی که به این جریان اصیل سیاسی دادند باید با عملکرد خوب ما در دولت، مجلس و شورای شهر پاسخ این اعتماد را دریافت کنند.
وی ادامه داد: مردم باید نتیجه اعتماد خود را به اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس و شورای شهر به ویژه در تغییر مدیریت شهری ببینند.
رییس فراکسیون امید مجلس به قانون منع به کارگیری بازنشستگان و پاسخ کمیسیون شوراها و اجتماعی مجلس به استفساریه جمعی از نمایندگان مجلس اشاره کرد وگفت: باید از زحمات محمدعلی افشانی در مدت کوتاهی که تصدی شهرداری تهران را بر عهده داشتند، تشکر کنم. وی در این مدت با همراهی اعضای شورای شهر برنامه های خوبی را برای شهر تهران آغاز کرده بود که امیدوارم با تدبیری که شورای شهر تهران اتخاذ می کنند این برنامه ها به سرانجام برسد.
عارف در ادامه با تسلیت ایام دهه آخر ماه صفر و گرامی داشت روز ۱۳ آبان از زحمات اعضای شورای شهر در یک سال گذشته قدردانی کرد.
وی با مرور روند طی شده از خرداد ۹۲ تاکنون، تهدیدها و فرصت هایی که جریان اصلاح طلب با آن رو به رو بود و دستاوردهایی که در سالیان اخیر این جریان کسب کرد، یادآور شد: جریان رقیب پیروزی های سلسله وار جریان اصلاح طلب در انتخابات های متوالی برایش بسیار سخت بود به خصوص در انتخابات شوراها و تغییر مدیریت شهری هضم این شکست به رغم لیست های متعدد جعلی که در جریان انتخابات منتشر شد برای آنها دشوار بود.
سیام**۳۲۰۲**۱۳۳۶

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 35 بازدید

بازدید دیروز: 1835 بازدید

بازدید کل : 1612500 بازدید

افراد آنلاین: 1 نفر