شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۵
سرویس: مقالات
 |  13/ آبان/ 1397 - 5:17
  |   نظرات: بدون نظر
80 بازدید بازدید

۱۳ آبان روز پیروزی منطق ملت ایران علیه استکبار است


به گزارش ایرنا از روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی، محمدنبی حبیبی روز یکشنبه در پایان نشست دبیران این حزب، افزود: روز ۱۳ آبان یادآور کشتار دانش آموزان و جوانان ایران بدست رژیم طاغوتی مزدور آمریکا در سال ۵۷ است که مسئول اصلی آن جنایات، آمریکاست.
وی ادامه داد: ۱۳ آبان سالگرد تبعید امام خمینی(ره) توسط مزدوران آمریکا در ایران و ترکیه در سال ۱۳۴۳ است که مسئولیت آن مستقیم بر عهده آمریکاست.
حبیبی اظهار داشت: آمریکا مسئول تصویب مخفیانه کاپیتولاسیون آمریکایی است که به همت شهدای موتلفه اسلامی و فداکاری ملت ایران به رهبری امام خمینی(ره) به مفتضح شدن آمریکا و شاه انجامید.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: ۱۳ آبان روز آشکار شدن توطئه‌چینی‌های آمریکا در لانه جاسوسی به نام سفارت آمریکاست که به همت دانشجویان مسلمان پیرو خط امام ابهت کاذب آمریکا در هم شکست و چهل سال است که علیرغم تصورات غلط لیبرا‌ل‌ها و محافظه کاران غربزده، آمریکا نتوانسته هیچ غلطی بکند.
حبیبی افزود: اکنون در چهلمین سالگرد نظام جمهوری اسلامی ایران حضور گسترده میلیونی در راهپیمایی اربعین و راهپیمایی ۱۳ آبان و قدرت دفاعی ایران آمریکا را به هراس انداخته است. تمام تهدیدهای روسای جمهور سابق و رئیس جمهور فعلی آمریکا به بن بست رسیده و هزینه های چندهزار میلیارد دلاری آمریکا در منطقه غرب آسیا، به ورشکستگی آمریکا منجر شده است.
وی خاطرنشان کرد: سیاست های غلط آمریکا در جهان حتی برخی از متحدان آمریکا را بر رئیس‌جمهوری این کشور شورانده و در درون آمریکا ترامپ و اقدامات استکباری او با مخالفت های جدی مواجه شده است.
حبیبی تاکید کرد: ترامپ در نمایش تحریم ها به عنصر مسخره ای در جهان تبدیل شده است زیرا می‌خواست فروش نفت ایران صفر شود و خریداران نفت را تهدید می‌کرد، اما در عین حال ۸ کشور را از تحریم خرید نفت ایران معاف کرد.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: اینها همه حاصل انقلاب اسلامی ایران و مقاومت شجاعانه ملت دلاور ایران به رهبری امام خمینی(ره) و امام خامنه ای است.
سیام*۳۰۶۱*۱۵۳۵

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 292 بازدید

بازدید دیروز: 1288 بازدید

بازدید کل : 1614045 بازدید

افراد آنلاین: 1 نفر