جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۲
سرویس: مقالات
 |  13/ آبان/ 1397 - 4:59
  |   نظرات: بدون نظر
62 بازدید بازدید

هیچ بحرانی مانع حضورمردم درصحنه نمی شود


به گزارش ایرنا علیرضا مسرور روز یکشنبه در حاشیه راهپیمایی روز ملی ۱۳ آبان در اهواز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: با وجود حادثه تروریستی ۳۱ شهریور امسال در اهواز که ۲۴ نفر از مردم به شهادت رسیدند، مردم و دانش آموزان همچنان در صحنه دفاع از انقلاب اسلامی حضور دارند و با شکوه هر چه بیشتر در راهپیمایی ۱۳ آبان ،روز مبارزه با استکبار جهانی شرکت کردند.
وی گفت: مردم آماده هستند که بهای دفاع از انقلاب اسلامی را همچون حمله تروریستی اهواز را پرداخت کنند اما از آرمان ها و ارزش های اسلامی و کشور خود کوتاه نیایند.
رییس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی استان خوزستان نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: این راهپیمایی نمادی از استکبار ستیزی مردم ایران است.
حجت الاسلام و المسلمین اکبر محمدیان ادامه داد: حضور دانش آموزان در این راهپیمایی به دشمنان اسلام نشان می دهد که پس از گذشت ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی مردم و به ویژه دانش آموزان و دانشجویان همچنان در صحنه حضور دارند و اهداف انقلابی را دنبال می کنند.
راهپیمایی روز ملی ۱۳ آبان روز یکشنبه در اهواز همزمان با سراسر خوزستان و کشور با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان از میدان شهدا تا حسینیه اعظم اهواز برگزار شد.
۷۱۵۸/ ۶۰۳۷

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 544 بازدید

بازدید دیروز: 1835 بازدید

بازدید کل : 1613009 بازدید

افراد آنلاین: 2 نفر