سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۰
سرویس: مقالات
 |  13/ آبان/ 1397 - 3:23
  |   نظرات: بدون نظر
148 بازدید بازدید

فریاد استکبار ستیزی مردم ملکشاهی در ۱۳ آبان طنین انداز شد


به گزارش ایرنا، راهپیمایی ۱۳ آبان همزمان با سراسر کشور در شهرستان ملکشاهی نیز با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان بویژه دانش آموزان و دانشجویان با شکوه هر چه تمام تر برگزار شد.
فرماندار ملکشاهی در این مراسم گفت: ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز تجلی آزادگی ملت بزرگ ایران اسلامی است که هر سال باشکوه تر از گذشته برگزار می شود.
محمد تاسمه با اشاره به حضور گسترده اقشار مختلف مردم بویژه نسل جوان و نوجوان در راهپیمایی این روز اظهار داشت: پیام امروز این گردهمایی بزرگ اعتلای بیشتر نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه جهانی است.
وی افزود: اقتدار و چتر امنیتی ایران اسلامی امروز فراتر از مرزهای جغرافیایی در سطح منطقه و تمامی معادلات جهانی را بر هم زده و امپریالیسم جهانی را به وحشت انداخته است.
فرماندار ملکشاهی با بیان شیطنت های قدرت های جهانی در به راه انداختن جنگ های نیابتی تاکید کرد: دشمن می داند که پشتوانه انصارالله در یمن ، حزب الله در لبنان به عنوان قدرت های تسخیر ناپذیر منطقه جمهوری اسلامی است.
تاسمه در پایان با تقدیر از استقبال و پذیرایی مردم ملکشاهی از زائران اربعین یادآور شد: این مردم هر آنچه که در توان داشتند صادقانه در طبق اخلاص گذاشته و با جان و دل پذیرای زائران اربعین شدند.
۷۱۷۹/۶۱۱۹

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 80 بازدید

بازدید دیروز: 831 بازدید

بازدید کل : 1609362 بازدید

افراد آنلاین: 1 نفر