جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۵
 |  1/ آبان/ 1397 - 6:10
  |   نظرات: بدون نظر
45 بازدید بازدید

مجاهدت‌های قوه قضائیه در پرونده‌های بزرگ اطلاع‌رسانی نشده است


مشاور معاون فرهنگی قوه قضائیه:

مجاهدت‌های قوه قضائیه در پرونده‌های بزرگ اطلاع‌رسانی نشده است

مشاور معاون فرهنگی قوه قضائیه گفت: نقاط قوت و مجاهدت‌های قوه قضائیه خصوصا در پرونده‌های بزرگ اطلاع رسانی نشده است.

به گزارش ایسنا، حمید رضا رستمی در حاشیه بازدید از دادگستری استان سمنان در جمع معاونین و مدیران ستادی دادگستری کل این استان اظهار کرد: برنامه‌ریزی، محاسبه و نظم در تمهید تجهیزات و امکانات در اماکن قضایی استان سمنان به مرکز و سایر استان‌ها معرفی و الگو سازی شود.

وی به تبیین مدل ارزیابی تکریم ارباب رجوع پرداخت و گفت: دادگستری‌ها در رسیدن به اهداف و برنامه‌های تعالی قوه قضائیه و اقدام های تحول آفرین پیشرو می باشند.

وی با بیان این که بسیاری از نقاط قوت و مجاهدت‌های قوه قضائیه خصوصا در پرونده‌های بزرگ اطلاع رسانی نشده است گفت: بخشی از نقاط ضعف در عدم آگاهی مردم از اقدام های صورت گرفته و ضرورت اطلاع رسانی و مستند سازی خدمات می باشد.

مشاور معاون فرهنگی قوه قضائیه گفت: مراجعان در پنج موضوع به بحث تکریم در قوه قضائیه نگاه می‌کنند از جمله شفاف سازی و اطلاع‌رسانی، تمهید امکانات، تجهیزات و تسهیلات جانبی، اخلاق و رفتار مناسب، خدمات الکترونیک و غیر ضروری، ارتباط و پاسخگویی به درخواست‌ها که مورد دغدغه و پیگیری جدی است.

وی گفت: قوه قضائیه سومین دستگاه حاکمیتی در ایران است که به صورت علمی و با طراحی مدل و شاخص‌های اختصاصی مرتبط به موضوع تکریم ارباب رجوع در  قوه قضائیه می‌پردازد.

انتهای پیام



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 964 بازدید

بازدید دیروز: 1835 بازدید

بازدید کل : 1613429 بازدید

افراد آنلاین: 1 نفر