پنج شنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۸
 |  1/ آبان/ 1397 - 5:25
  |   نظرات: بدون نظر
190 بازدید بازدید

بند زنان از زندان مرکزی اردبیل جدا می شود


به گزارش خبرنگار ایرنا، فریبا محمدلو روز سه شنبه در جلسه کارگروه امور بانوان و خانواده استان اردبیل افزود: وجود بند زنان در داخل زندان مرکزی اردبیل به افزایش آسیب های فکری در بین زنان زندانی و خانواده های آنها می انجامد و ممکن است مشکلات فرهنگی بدنبال داشته باشد.
وی بیان کرد: برخی از زنان که به دلایل غیر عمد و یا مشکلات مالی زندانی شده اند، به دلیل قرار گرفتن در زندان مرکزی با مشکلات اجتماعی و طرد شدن از خانواده مواجه می شوند.
محمدلو گفت: زندانی شدن زنان که نقش محوری در خانواده دارند، مشکلات بیشتری برای خانواده در پی دارد و باید در راستای آزادی زندانیان غیر عمد و یا مجازات های غیر حبس برای زنان همکاری لازم صورت گیرد.
او با اشاره به همکاری ستاد دیه استان و بانوان خیر در راستای آزادی زنان زندانی افزود: آزادی زنان با جرایم غیر عمد از بروز مشکلات بعدی برای خانواده و کودکان جلوگیری می کند و باید تمام خیران در این امر مهم سهیم باشند.
مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری پیشگیری از ورود زنان به زندان را اولویت جلوگیری از آسیب های اجتماعی دانست و گفت: باید قبل از ورود زنان به زندان عملیات شناسایی افراد مستحق و مجرمان غیر عمد انجام گیرد.
/۶۰۱۶/۳۰۰۶

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 247 بازدید

بازدید دیروز: 1348 بازدید

بازدید کل : 1601635 بازدید

افراد آنلاین: 1 نفر