چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۸
 |  28/ مهر/ 1397 - 11:03
  |   نظرات: بدون نظر
49 بازدید بازدید

امنیت، نظر کشورهای دنیا را به ایران معطوف کرده است


به گزارش روز شنبه روابط عمومی دادگستری استان زنجان، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در دیدار با مسئولان دستگاه ها و فرماندهان نیروهای مسلح افزود: جامعه ای که در آن نیروهای مسلح با اقتدار و صلابت خدمت کنند امن و با ثبات خواهد بود.
وی تاکید کرد: این امنیت و ثبات در کشور مرهون جانفشانی دلاور مردان نیروهای مسلح است که باید قدردان این نیروهای مخلص باشیم.
رییس کل دادگستری استان زنجان با تاکید بر اینکه در هر جامعه ای مهمتر از امنیت چیزی وجود ندارد، گفت: نیروهای مسلح با اتحاد و همدلی تحت فرماندهی رهبر فرزانه انقلاب با قدرت و شجاعت از نظام و آرمان های انقلاب محافظت می کنند و این امنیت پایدار نظر کشورهای دنیا را معطوف و متوجه نظام اسلامی کرده است.
حجت الاسلام صادقی نیارکی خاطرنشان کرد: حکومتی که با حضور و نقش پررنگ مردم در همه عرصه ها فعال باشد موفق و دوام خواهد داشت.
وی یادآوری کرد: از صدر اسلام و زمان پیامبر اکرم( ص) و ائمه معصومین(ع) چون مردم خود را از حکومت جدا کردند، شکست خوردند.
رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: مردم برای نظام خون دادند و در راه اسلام و عزت کشور انسان های مخلص جانشان را نثار کردند و در زمان حاضر ارزش های بسیاری به برکت خون پاک شهدا به دست آورده ایم.
در این دیدار فرماندهان نیروی های مسلح استان بر آمادگی کامل نیروی های تحت امر خود برای حفظ و پایداری نظام و انقلاب تا آخرین قطره خون تاکید کردند.
۹۵۰۵/۶۰۸۵

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 282 بازدید

بازدید دیروز: 967 بازدید

بازدید کل : 1618863 بازدید

افراد آنلاین: 0 نفر