پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۲
 |  23/ مهر/ 1397 - 12:37
  |   نظرات: بدون نظر
32 بازدید بازدید

روز مرگی بزرگترین آفت در کار زندانبانی است


به گزارش ایرنا، حمید رضا پوریانی روز دوشنبه در نشست آموزشی با حضور مدیرکل و روسای زندان های هرمزگان در بندرعباس افزود: برای جلوگیری از روزمرگی باید برنامه های اصلاحی و تربیتی در زندان ها را مورد تحلیل و بررسی و آسیب شناسی اساسی قرار داد و با دریافت سیاست ها و شیوه های جدید در جهت تقویت این مجموعه گام برداشت.
وی بیان داشت: زندانبانان و مددکاران باید به صورت روزانه و مداوم از اندرزگاه ها بازدید کنند و ضمن رسیدگی به مسایل و مشکلات مددجویان، با هوشیاری و بازرسی دقیق از بروز مشکلات حادثه ساز پیشگیری کنند.
معاون حفاظت و اطلاعات سازمان زندان ها اظهارداشت: رسیدگی به مشکلات مددجویان، موجب آرامش و امنیت در زندان می شود که برای تقویت این امر باید شناخت و اشراف کاملی از محیط کار داشته باشیم.
پوریانی همچنین بر رعایت قوانین و مقررات در زندان ها تاکید کرد و گفت: قانون گریزی سمی مهلک و آسیبی جدی است و اطاعت از قوانین بهترین پیشگیری است.
مدیرکل زندان های هرمزگان نیز در این نشست آموزشی گفت: با تلاش همه همکاران اقدام های بسیار شاخصی در زندان های استان انجام شده که می توان به افزایش سه برابری آموزش های فنی و حرفه ای در مقایسه با سال قبل، توسعه فعالیت های قرآنی و ورزشی اشاره کرد.
علی استادی افزود: با تعامل بسیار خوبی که با دستگاه قضایی صورت گرفته نیزشاهد کاهش جمعیت کیفری در زندان ها هستیم که تا پایان سال این روند ادامه خواهد داشت.
۷۱۹۵/ ۶۰۴۸

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 989 بازدید

بازدید دیروز: 823 بازدید

بازدید کل : 1620393 بازدید

افراد آنلاین: 6 نفر