پنج شنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۷
سرویس: مقالات
 |  23/ مهر/ 1397 - 12:11
  |   نظرات: بدون نظر
47 بازدید بازدید

استعفای عارف از شورای عالی تکذیب شد


خبرگزاری فارس در گزارشی اعلام کرده که شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در جلسه مشترکی که در خصوص ترکیب شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان با محمدرضا عارف داشته از توضیحات وی قانع نشده و عارف نیز تأکید داشته در صورتی که ترکیب به هم بریزد از ریاست شورای عالی استعفا می‌کند.

در همین حال حسن رسولی از چهره‌های نزدیک به محمدرضا عارف رئیس فراکسیون مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ایرناپلاس اعلام کرد: جلساتی مانند جلسه چند شب گذشته عارف با شورای هماهنگی جبهه اصلاحات همیشه برگزار می‌شود و اتفاق جدیدی نیست.

رسولی ادامه داد: در آن جلسه هم اتفاق جدیدی رخ نداد و بحث و بگومگویی در میان نبود. در آن جلسه درباره تعداد اعضا و ترکیب شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان و درباره اینکه چه تعداد حقیقی یا حقوقی باشند، بحث شد، چون در این باره نظرات مختلفی بوده است. اما در عین حال همه ذی نفعان درباره ضرورت تشکیل و ادامه فعالیت انسجام بخش شورای عالی سیاست‌گذاری تردیدی ندارند.

او افزود:‌ بحث اینکه چه کسی عضو باشد یک موضوع فرعی است که همواره وجود داشته و الان هم مطرح است و البته قابل حل است و حل هم شده، این جوسازی‌ها ناشی از این است که شورای عالی سیاست‌گذاری سه پروژه انتخاباتی اخیر را با موفقیت ۱۰۰ درصدی به پیش برده و وجودش برای رقبا خیلی خوشایند نیست و حق دارند در فضای مجازی از این گونه اقدامات انجام دهند.

رسولی گفت: ممکن است برخی از دوستان با نگاه دلسوزانه نقطه نظراتی درباره ترکیب داشته باشند که نظرات آنان محترم است، اما الان بحث ترکیب شورای‌عالی تمام شده است و باید تمرکز بر ایفای نقش شورای عالی سیاست‌گذاری جهت ایجاد استحکام و انسجام همه ظرفیت‌های اصلاح طلبی باشد.

داوود محمدی دبیرکل انجمن اسلامی معلمان نیز در گفت‌وگو با ایرناپلاس استعفای محمدرضا عارف از ریاست شورای عالی سیاست گذاری اصلاح‌طلبان را تکذیب کرد. او تاکید کرد: خروجی جلسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با آقای عارف چیزی جز تفاهم نبود.

**اداره کل اخبار چندرسانه‌ای**ایرناپلاس**

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 187 بازدید

بازدید دیروز: 1348 بازدید

بازدید کل : 1601575 بازدید

افراد آنلاین: 1 نفر