پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۲
 |  22/ مهر/ 1397 - 6:13
  |   نظرات: بدون نظر
60 بازدید بازدید

۶۵ فقره مجوز زیست محیطی ساخت واحدهای صنعتی در شیروان صادر شد


حمید فخرانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همچنین در این مدت ۹ اخطاریه زیست محیطی به صنایع شیروان داده شده است.
وی با اشاره به پایش صنایع شیروان به صورت ماهانه گفت: این پایش به منظور جلوگیری از آلودگی زیست محیطی صورت می گیرد که در صورت آلودگی به آنان اخطار داده می شود و چنانچه برای رفع آلایندگی اقدام نکنند طبق قانون به مراجع قضایی اعلام می شوند.
فخرانی با بیان اینکه امسال مخالفت با احداث واحدهای صنعتی در شیروان ۲ مورد بوده است افزود: صنایع این شهرستان به روز نیستند و تصفیه پساب را جدی نمی گیرند که این خود باعث می شود به مراجع قضایی معرفی شوند.
رییس اداره حفاظت از محیط زیست شیروان گفت: به مدیران صنایع، توصیه می شود برای به روز کردن نظام تصفیه پساب اقدام کنند و نگاه دلسوزانه تر به شهرستان داشته باشند.
وی گفت: آلودگی در شیروان بالا است و باعث می شود منابع آب های زیرزمینی آلوده شود و از سویی اراضی کشاورزی از بین رود و باعث تولید حشرات موذی و تهدید علیه بهداشت عمومی شهروندان شود.
شهرستان شیروان با ۱۵۷ هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد که ۱۰۸ واحد صنعتی با جواز تاسیس دارد.
۷۱۸۶/ ۶۰۴۲

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 589 بازدید

بازدید دیروز: 1348 بازدید

بازدید کل : 1611219 بازدید

افراد آنلاین: 1 نفر