جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۱
 |  22/ مهر/ 1397 - 10:36
  |   نظرات: بدون نظر
40 بازدید بازدید

۴۲۰ فرزند در حال تحصیل زندانیان زنجان حمایت می شوند


هادی نصرتی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این سبد حمایتی با تصویب هیات مدیره در آینده نیز اعمال خواهد شد.
مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان زنجان گفت: با توجه به وضعیت موجود و افزایش قیمت کالاهای مصرفی، در این بسته حمایتی به دانش آموزان ابتدایی چهار میلیون و ۵۰۰ هزار ریال، دانش آموزان دوره متوسطه پنج میلیون ریال و دانشجویان مورد حمایت ۶میلیون ریال اعطا شد.
نصرتی گفت: از این تعداد فرزندان زندانیان ۲۶۰ نفر در دوره ابتدایی، ۱۶۰ نفر در دوره متوسطه و ۱۲ نفر نیز در دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.
وی تصریح کرد: همچنین تمام هزینه های زندانیان مشغول به تحصیل توسط این انجمن پرداخت و ماهانه ۵۰ میلیون ریال نیز به زندانیان فاقد ملاقاتی به عنوان کمک هزینه پرداخت می شود.
وی تاکید کرد: هم اکنون حدود ۶۰۰ خانوار زیر پوشش انجمن حمایت از زندانیان زنجان قرار دارند، که قریب یک هزار و ۳۰۰ نفر را شامل می شوند.
مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان زنجان اظهار داشت: این انجمن هر ۴۵ روز یکبار سبد غذایی مورد نیاز خانوارهای مددجویان را در قالب ۱۴ کالای اساسی تامین می کند.
به گزارش ایرنا، تا کنون در سالجاری سه سبد کالا به حدود ۵۰۰ خانواره نیازمند در استان زنجان اعطا شده است.
همچنین حداقل مبلغ هزینه سبد کالا به خانواده تک نفره یک میلیون ریال و حداکثر حدود چهار میلیون ریال برای خانواده های بالای پنج نفر است.
۳۲۱۶/۶۰۸۵

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 119 بازدید

بازدید دیروز: 1288 بازدید

بازدید کل : 1613872 بازدید

افراد آنلاین: 1 نفر