چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۰
 |  22/ مهر/ 1397 - 3:23
  |   نظرات: بدون نظر
60 بازدید بازدید

۱۵ زندانی جرایم غیرعمد در هرمزگان آزاد شدند


علی استادی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با واریز ۲ میلیارد ریال کمک های مردمی جمع آوری شده در برنامه ماه عسل به حساب استان هرمزگان، پیگیری های لازم برای شناسایی و آزادی زندانیان جرایم غیر عمد صورت گرفت.
وی بیان داشت: مجموع بدهی این زندانیان بیش از ۲۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال است که به علت بدهی مالی، مهریه، نفقه و دیه در زندان های هرمزگان بودند.
مدیرکل زندان های هرمزگان اظهارداشت: از این میزان بدهی ۲۲ میلیارد ریال بخشش شاکیان بود و یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال نیز از محل سهم آورده خود مددجویان پرداخت شد.
استادی گفت: هم اکنون نیز ۱۴۶ زندانی جرایم غیر عمد در زندان های هرمزگان وجود دارد که میزان بدهی آن ها ۲۳۵ میلیارد ریال است.
بر اساس آمار منتشره از دادگستری هرمزگان، آمار خروج زندانیان از ندامتگاه های استان در نیمه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۵ و نیم درصد افزایش یافت.
ستاد دیه هرمزگان نیز اعلام کرد در ۶ ماه نخست امسال ۸۱ زندانی دیه و جرایم غیر عمد با بدهی بیش از ۱۰۱ میلیارد و ۵۸۰ میلیون ریال د از زندان های این استان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.
در سال گذشته نیز ۱۹۹زندانی جرایم غیر عمد مالی با بدهی ۲۲۹ میلیارد ریال با کمک نیکوکاران از زندان های استان هرمزگان آزاد شدند.
۷۱۹۵/ ۶۰۴۸

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 265 بازدید

بازدید دیروز: 967 بازدید

بازدید کل : 1618846 بازدید

افراد آنلاین: 0 نفر