شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۰
 |  22/ مهر/ 1397 - 9:58
  |   نظرات: بدون نظر
32 بازدید بازدید

رییس کل دادگاه های عمومی و انقلاب شهرستان قزوین معارفه شد


به گزارش ایرنا، این آیین تکریم و معارفه روز یکشنبه با حضور حجت الاسلام نور الله قدرتی رییس کل دادگستری استان و جمعی از مسئولان قضایی در سالن جلسات دادگستری قزوین برگزار شد.
رییس جدید دادگاه های عمومی و انقلاب شهرستان قزوین در این مراسم گفت: امنیت فعلی جامعه مرهون جانفشانی شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم و امثال شهید سیاهکالی مرادی است که باید همیشه قدردان آنها باشیم.
شعبانی با بیان اینکه طی این مسئولیت برای اجرای عدالت تلاش خواهیم کرد افزود: ملاک و معیار اجرای عدالت قانون است آنچنانکه مقام معظم رهبری بارها بر آن تاکید کرده و مسئولان را به اهتمام در این زمینه توصیه نموده اند.
وی گفت: احقاق حق به معنای واقعی در عالم مادی گاهی تحقق پذیر نیست ولی باید تلاش کرد با اجرای دقیق قانون خود را به نقطه مطلوب اجرای عدالت برسانیم.
شعبانی خاطر نشان ساخت: هر جامعه باید قانونی داشته باشد تا بتواند در مسیر اجرای عدالت گام بردارد و هرچقدر اجرای مقررات و قوانین با دقت و انضباط بیشتری صورت گیرد موفقیت جامعه بیشتر خواهد بود.
این مسئول قضایی اضافه کرد: اجرای کامل وظایف و مسئولیت ها به تعامل و همکاری سازنده با دستگاه ها و نهادها نیازمند است که امیدواریم با این رویکرد شاهد تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری و سیاست های قوه قضاییه در سطح شهرستان باشیم.
در پایان این مراسم از تلاش ها و زحمات حجت الاسلام حسین کثیرلو رییس سابق دادگاه های عمومی و انقلاب شهرستان قزوین تقدیر شد.
۶۱۰۱

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 278 بازدید

بازدید دیروز: 1288 بازدید

بازدید کل : 1614031 بازدید

افراد آنلاین: 1 نفر