چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۹
سرویس: مقالات
 |  21/ مهر/ 1397 - 4:18
  |   نظرات: بدون نظر
73 بازدید بازدید

پذیرای همه احزاب، گروه ها و جناح ها با هر فکر و گرایشی هستم


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار در نخستین حضور خود در نماز جمعه شهر ایلام اظهار داشت: عملکرد من به عنوان نماینده رهبری و پل ارتباطی مردم و مسئولان فراجناحی خواهد بود و با آغوش و روی باز پذیرای همه احزاب، گروه ها و جناح ها با هر فکر و گرایشی هستم.
وی با نفی رابطه گرایی افزود: خط مشی من به عنوان نماینده ولی فقیه حمایت و همراهی با احزاب، گروه ها و ‌جناح ها با گرایش های سیاسی موافق و‌ مخالف است که وفادار و در خدمت نظام و ولی فقیه هستند.
امام جمعه ایلام همچنین گفت: اقتدار و مجد ایران در سایه اتحاد و همبستگی همه اقشار، گروه ها، احزاب و مردم ایران اسلامی باعث عقب نشینی دشمنان از مواضع خود می شود.
وی افزود: هرگاه اتحاد و همبستگی ایران اسلامی قوی بوده از قدرت پوشالی دشمنان در برابر کشورمان به وضوح کاسته می شود.
وی افزود: دشمنان هزینه های زیادی کرده اند تا به انقلاب اسلامی ضربه بزنند اما موفق نشده اند و از جمله تلاش های ناکام استکبار جهانی تغییر نقشه سیاسی و جغرافیایی منطقه خاورمیانه به نفع اسراییل بود که حرکات آنها اوضاع را به سود ایران اسلامی تغیبر داد.
کریمی تبار یادآور شد: شرایط کنونی ایران و مشکلات موجود گذرا است و قدرت، صلابت و توان ایران اسلامی در سایه اتحاد و همراهی مردم و مسئولان با حمایت از منویات رهبری اجازه تحقق مقاصد شوم دشمنان را نخواهد داد.
وی به اربعین اشاره کرد و گفت: استان ایلام گذرگاه عبور خیل عظیم زائران اربعین است و بیشتر زائران با توجه به تکریم و مهمان نوازی بی منت و خودجوش مردم استان از زائران اربعین مهران را برای سفر به عتبات عالیات انتخاب می کنند و در راستای پذیرایی بی شائبه از آنها تقویت موکب های مردمی از سوی مسئولان اجتناب ناپذیر است.
۷۱۷۲/۶۱۱۹

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 510 بازدید

بازدید دیروز: 967 بازدید

بازدید کل : 1619091 بازدید

افراد آنلاین: 3 نفر