سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۵
سرویس: مقالات
 |  20/ مهر/ 1397 - 3:31
  |   نظرات: بدون نظر
95 بازدید بازدید

امام جمعه بجنورد بر برگزاری باشکوه آیین اربعین تاکید کرد


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی در خطبه های امروز نماز جمعه مرکز خراسان شمالی اظهار داشت: حضور گسترده در آیین راهپیمایی اربعین به دشمنان ثابت خواهد کرد که مسائل اقتصادی هیچ گونه خللی در اعتقادات مردم به دین و ولایت ایجاد نکرده است.
حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی با اشاره به وجود نعمت رهبری صالح، حکیم و هوشمند در کشور، اظهار داشت: ولایت، نعمت مطلقی است که خداوند نصیب مردم کشور کرده است.
وی به فرمایشات رهبری مبنی بر اینکه تا من هستم نمی گذارم ایران وابسته باشد اشاره کرد و افزود: هم اکنون ۴۰ سال است که زیر چتر ولایت زندگی می کنیم و بنابراین باید این نعمت را به خوبی قدر بدانیم.
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: رهبری برای امنیت مردم، عمر خود را گذاشته اند پس نباید نعمت ولایت را کم حساب کنیم.
وی یادآور شد: رهبر معظم انقلاب ۱۹ مهر سال ۹۱ به این استان سفر کردند که این سفر، برکات مادی و معنوی فراوانی درپی داشت به طوریکه اعتبارات این سفر به اندازه ۶ سال اعتبارات عمرانی استان بود.
امام جمعه بجنورد در ادامه به شرایط فعلی جامعه اشاره و تصریح کرد: باید راهی پیدا کرد که وابستگی به نفت کم شود و نفت را خام نفروشیم.
حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی همچنین گفت: گرچه عده ای خائن در گفتار و نوشتار خود یاس و ناامیدی را در کشور تبلیغ می کنند ولی این چنین نیست و ایران اسلامی ثبات قابل قبول و حرکت رو به جلو دارد.
وی به تصویب لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم CFT در مجلس شورای اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: این لایحه هم اکنون در شورای نگهبان در حال بررسی است.
حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: عده ای از نمایندگان مخالف و عده ای موافق پیوستن به این لایحه هستند ولی امیدواریم آنچه به صلاح کشور است تصویب شود.
امام جمعه بجنورد افزود: ولی باید بدانیم زیر هر کاسه دشمن نیم کاسه ای وجود دارد و تا مساله ای به نفعشان نباشد به ما نمی گویند امضا کنیم.
وی اظهار داشت: نمایندگان و شورای نگهبان حواس خود را جمع و با دقت این مساله را دنبال کنند تا مبادا کلاه تاریخی دیگری بر سرمان برود.
ط/ ۶۰۴۲

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 519 بازدید

بازدید دیروز: 1067 بازدید

بازدید کل : 1618133 بازدید

افراد آنلاین: 0 نفر