پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۷
سرویس: مقالات
 |  20/ مهر/ 1397 - 1:55
  |   نظرات: بدون نظر
46 بازدید بازدید

قدرت ایران اسلامی در سایه همبستگی ملی متبلور می شود


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار در نخستین حضور خود در نماز جمعه شهر ایلام اظهار داشت: هرگاه اتحاد و همبستگی ایران اسلامی قوی بوده از قدرت پوشالی دشمنان در برابر کشورمان به وضوح کاسته می شود.
وی افزود: دشمنان هزینه های زیادی کرده اند تا به انقلاب اسلامی ضربه بزنند اما موفق نشده اند و از جمله تلاش های ناکام استکبار جهانی تغییر نقشه سیاسی و جغرافیایی منطقه خاورمیانه به نفع اسراییل بود که حرکات آنها اوضاع را به سود ایران اسلامی تغیبر داد.
کریمی تبار یادآور شد: شرایط کنونی ایران و مشکلات موجود گذاراست و قدرت، صلابت و توان ایران اسلامی در سایه اتحاد و همراهی مردم و مسئولان با حمایت از منویات رهبری دشمنان در رسیدن به مقاصد شوم خود موفق نخواهند بود.
وی در ادامه به موضوع اربعین اشاره کرد و گفت: استان ایلام گذرگاه عبور خیل عظیم زائران اربعین است و بیشتر زائران با توجه به تکریم و مهمان نوازی بی منت و خودجوش مردم استان از زائران اربعین مهران را برای سفر به عتبات عالیات انتخاب می کنند و در راستای پذیرایی بی شائبه از آنها تقویت موکب های مردمی از سوی مسئولان اجتناب ناپذبر است.
نماینده جدید ولی فقیه در استان ایلام یادآور شد: عملکرد من به عنوان نماینده رهبری و پل ارتباطی مردم و مسئولان فراجناحی خواهد بود و با آغوش و روی باز پذیرای همه احزاب، گروه ها و جناح ها با هر فکر و گرایشی هستم.
حجت الاسلام کریمی تبار افزود: خط مشی من به عنوان نماینده ولی فقیه حمایت و همراهی با احزاب، گروه ها و ‌جناح ها با گرایش های سیاسی موافق و‌ مخالف است که وفادار و در خدمت نظام و ولی فقیه هستند.
۷۱۷۲/۶۰۳۴

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 385 بازدید

بازدید دیروز: 823 بازدید

بازدید کل : 1619789 بازدید

افراد آنلاین: 1 نفر