جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۹
سرویس: مقالات
 |  20/ مهر/ 1397 - 9:42
  |   نظرات: بدون نظر
76 بازدید بازدید

دانش آموزان یزد به تبیین بیشتر دستاوردهای انقلاب نیاز دارند


به گزارش خبرنگار ایرنا، حسین میرشریف پنجشنبه شب در جلسه مسئولان اتحادیه انجمن های اسلامی مدارس ۱۰ شهرستان استان با اشاره به اینکه دشمنان همواره به دنبال شبهه افکنی در قبال انقلاب هستند، افزود: باید به صورت دقیق و روشن ثمره نظام تهیه و در دسترس دانش آموزان قرار گیرد.
وی ادامه داد: انقلاب به رغم توطئه های دشمنان داخلی و خارجی در ۴۰ سال گذشته دستاوردهای بسیار زیادی در عرصه های علمی، آموزشی، فرهنگی و سایر موارد داشته که انعکاس آنها برای روشنگری نسل جدید ضرورت تاریخی و سیاسی است.
این مسئول به فعال کردن اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان در شهرستان ها با جلب همکاری اعضا و مسئولان اشاره کرد و یادآور شد: بهره گیری از دانش آموزان و واگذاری امور به آنها از اهمیت زیادی برخوردار است.
به گفته میرشریف برگزاری قرارگاه های دانش آموزی، جلسه های بصیرتی، اردوها، مسابقات، اجرای طرح انسجام تشکیلاتی، فعال کردن هیات انصارالمهدی (عج) و حضور اعضا در برنامه های فرهنگی در اولویت قرار گیرد.
وی به اهمیت راهپیمایی ۱۳ آبان امسال با توجه به دشمنی های استکبار جهانی علیه انقلاب اشاره کرد و از مسئولان اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان خواست در این خصوص به جد برنامه ریزی و اقدام کنند.
همچنین در ادامه مسئولان اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شهرستان ها گزارشی از برنامه ها و فعالیت ها انجام شده و نیازهای این تشکل صنفی ارائه کردند و به اهمیت راهپیمایی ۱۳ آبان و برگزاری باشکوه سالگرد پیروزی انقلاب اشاره کردند.
اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان از جمله مجموعه های فرهنگی دانش آموزی است که پس از انقلاب ۱۳۵۷ به فرمان حضرت امام خمینی (ره) تشکیل شد.
۱۰ هزار دانش آموز در ۵۰۰ مدرسه در استان یزد زیر پوشش برنامه های اتحادیه انجمن های اسلامی مدارس هستند.
استان یزد با یک میلیون و ۱۳۸ هزار نفر جمعیت افزون بر ۲۵۰ هزار دانش آموز دارد که در حدود یک هزار و ۹۰۰ واحد آموزشی هم اکنون مشغول تحصیل هستند.
۷۵۳۶/ ۲۰۴۷/

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 950 بازدید

بازدید دیروز: 1835 بازدید

بازدید کل : 1613415 بازدید

افراد آنلاین: 1 نفر