پنج شنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۷
 |  19/ مهر/ 1397 - 6:40
  |   نظرات: بدون نظر
59 بازدید بازدید

۷۸ درصد از ابلاغ های قضایی هرمزگان الکترونیکی است


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدصادق اکبری عصر پنجشنبه در دومین همایش رییسان و دادستان های حوزه های قضایی هرمزگان اظهار داشت: طی سالهای اخیر قوه قضاییه با بهره گیری از خدمات الکترونیک موفق شده بخش قابل توجهی از وظایف خود را با سرعت و دقت بیشتر به انجام رساند.
وی افزود: به طور یقین تلاش جهادگونه و هدفمند، مدیریت منابع مالی و انسانی و همچنین مراقبت نفس و پرهیز از هرگونه فساد بسترساز رضایتمندی مردم و ارتقای شاخص های سلامت و کارآمدی دستگاه قضایی استان خواهد شد.
رییس شورای قضایی استان هرمزگان، راهکار برون ‌رفت از مشکلات اقتصادی کشور را حمایت از تولید ملی و برخورد قاطع با محتکران و اخلالگران اقتصادی از طریق دقت و تسریع در روند دادرسی و صدور آراء متناسب با کیفرخواست این افراد عنون کرد.
حجت الاسلام اکبری با تاکید بر مبارزه با مفاسد اخلاقی، بیان داشت: اهمیت مبارزه با فساد اخلاقی کمتر از مفاسد اقتصادی نیست و در همین راستا نیز دستگاه قضایی هرمزگان همواره در جهت برخورد قاطعانه با هنجارشکنان و متجاوزان به عنف، به منظور صیانت از امنیت عمومی و نوامیس مردم حرکت می کند.
وی تاکید کرد: اقدام های هنجارشکنانه از قبیل پارتی های مختلط شبانه و عرضه مشروب های الکلی که امنیت اخلاقی جامعه به ویژه نسل جوان را تهدید می نماید، با برخورد قاطع و بدون اغماض دستگاه قضایی استان هرمزگان مواجه خواهد شد.
رئیس کل دادگستری هرمزگان شناسایی ، انهدام و مبارزه با جریان های تروریستی تکفیری و همچنین توجه به اجرای به موقع احکام قضایی را از دیگر اولویت های دستگاه قضایی استان به منظور تحقق اهداف پیش بینی شده براساس برنامه عملیاتی سالانه دادگستری استان برشمرد.
۷۱۹۸/۶۰۴۸

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 1345 بازدید

بازدید دیروز: 435 بازدید

بازدید کل : 1601385 بازدید

افراد آنلاین: 1 نفر