جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۱
سرویس: مقالات
 |  19/ مهر/ 1397 - 2:01
  |   نظرات: بدون نظر
59 بازدید بازدید

فضا برای بیان عقاید جوانان در مقایسه با گذشته بازتر شده است


به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، صفر فضلی روز پنجشنبه در نشست هم اندیشی دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری و اعضای شورای مجمع طلاب ودانش آموختگان استان قزوین اظهار داشت: رویکرد جدید اداره کل امور سیاسی و نگرش به احزاب، با دوره های گذشته متفاوت بوده و فضای سیاسی نسبت به ادوار و دولت های پیشین مطلوب تر و باز تر شده و فضا برای بیان عقاید جوانان مهیاتر شده است بنابراین این تفاوت را باید به رسمیت بشناسیم.
این مسئول، تشکیل اتاق های فکر را در بخشداری ها و فرمانداری ها مهم دانسته و تاکید دارد: این موضوع باید هرچه زودتر عملیاتی شود.
وی، تاسیس خانه احزاب، نهادینه کردن فرهنگ گفت و گو بین جریان ها و تشکل ها را از مهم ترین اهداف دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری دانسته و افزود: به زودی با پیگیری های صورت گرفته خانه احزاب راه اندازی و فعالان سیاسی کنار هم و با سلایق و نگرش های متفاوت کار را پیش خواهند برد.
مدیرکل سیاسی،انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری قزوین اضافه کرد: احزاب سیاسی با برگزاری نشست های هم اندیشی به صورت مداوم و فعال کردن کمیته ها وآموزش وکادر سازی فعالیت خود را باید ارتقا ببخشند چرا که حزب کارخانه پرورش نیروهای خلاق و با استعداد است ونیروهای حزبی به جهت فعالیت حزبی و دغدغه مند بودن برای جامعه، یک سر و گردن از سایرین بالاتر هستند.
وی همچنین نخستین شرط برای پیشرفت را حرکت صاحبان اندیشه، صاحبان ثروت وصاحبان قدرت در یک راستا و همپوشانی آنها نسبت به هم دانست و اظهار امیدواری کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته نشست های هم اندیشی با کلیه احزاب وفعالین برگزار و نظرات و پیشنهادهای آنها در راستای بهبود امور استان مورد استفاده وبهره برداری قرار گیرد.
۳۰۱۳

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 335 بازدید

بازدید دیروز: 1835 بازدید

بازدید کل : 1612800 بازدید

افراد آنلاین: 1 نفر