جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۵
 |  19/ مهر/ 1397 - 12:23
  |   نظرات: بدون نظر
108 بازدید بازدید

اصناف خراسان شمالی بیش از ۱۵ میلیارد ریال تخلف کردند


نورالله ابراهیمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این مدت بیش از ۳۲ هزار مورد بازرسی از بازار استان انجام که به تشکیل یکهزار و ۷۵۸ فقره پرونده تخلف منجر شد.
وی ارزش ریالی پرونده های تخلف اقتصادی در استان را بیش از ۱۵ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: در این مدت ۲ هزار و ۵۶۲ مورد تخلف توسط مردم گزارش شده است.
وی گفت: در ۸۷۸ مورد گشت مشترک انجام شده از بازار استان، ۵۹۱ فقره پرونده تخلف اقتصادی تشکیل شده است.
ابراهیمی در باره پرونده های قاچاق در استان گفت: در یکهزار و ۵۹۴ مورد بازرسی انجام شده، ۴۶ فقره پرونده تخلف در زمینه قاچاق تشکیل که ارزش ریالی این پرونده ها یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال گزارش شده است.
در نیمه نخست امسال، گران فروشی، کم فروشی، عدم صدور صورت حساب و عدم درج قیمت بر روی کالا، بیشترین تخلف های اقتصادی را به خود اختصاص داده است.
در دو، سه ماهه اخیر، موضوع احتکار و انبارهای غیرمجاز بیشتر از سایر تخلف ها مشاهده شده است.
وی در باره گرانی ها در بازار گفت: البته بازاریان و کسبه استان نقش زیادی در گرانی ها ندارند زیرا در این استان تولیدکننده بزرگ وجود ندارد و بر این اساس نمی توانند سبب افزایش قیمت ها شوند.
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی تصریح کرد: عمده اجناس بازار استان از سایر استان ها تامین و تهیه می شود.
اکنون پنج هزار و ۵۷۶ واحد تولیدی، چهار هزار و ۶۴۸ واحد در زمینه خدمات فنی، ۱۲ هزار و ۴۶۳ واحد توزیعی، سه هزار و ۲۳۱ واحد خدماتی و در مجموع ۲۵ هزار و ۹۱۸ واحد صنفی در خراسان شمالی فعال است و شمار اتحادیه های صنفی استان نیز ۱۳۸ اتحادیه است.
استان ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است.
۷۱۸۵/ ۶۰۴۲

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 661 بازدید

بازدید دیروز: 1348 بازدید

بازدید کل : 1602049 بازدید

افراد آنلاین: 1 نفر