جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۴
سرویس: مقالات
 |  18/ مهر/ 1397 - 12:27
  |   نظرات: بدون نظر
55 بازدید بازدید

آثارمثبت نشست تشکل هاواحزاب با رییس جمهوری درحل مشکلات کشور


محسن هاشمی روز چهارشنبه در پاسخ به سوال خبرنگار سیاسی ایرنا درباره برگزاری نشست های منظم میان رییس جمهوری و فعالان سیاسی از طیف های مختلف و نقش آن در بازسازی اعتماد عمومی، افزود: حرکت خیلی مثبتی بود که باید زودتر انجام می شد.
وی ادامه داد: در نشستی که روحانی با معتدلان اصلاح طلبان داشت مطرح شد که چرا این نشست ها زودتر برگزار نشده است.
رییس شورای شهر تهران یادآور شد: وقتی کشور دچار مشکل سیاسی و عدم اعتماد مردم می شود، گروه های مرجع، سیاسی و احزاب سیاسی که با مردم ارتباط دارند می توانند رابط خوبی بین دولت و مردم باشند. وقتی اینها توجیه می شوند می توانند باب گفت و گو در فضای جامعه را باز کنند، چرا که اهل بحث و گفت و گو و سخنرانی هستند و می توانند به کمک دولت بیایند.
هاشمی با بیان این که دولت وقتی با مشکل مواجه شود و بحرانی از بیرون به ایران تحمیل شود باید بیشتر از نخبگان و مراجع سیاسی کشور استفاده کند، گفت: آقای روحانی به طور قطع با کمک بخش مهمی از اصلاح طلبان به قدرت رسید و در دور دوم هم با همراهی بخش عمده ای از اصولگرایان معتدل رای آورد. بنابراین لازم بود هم با اصولگرایان معتدل و هم اصلاح طلبان معتدل روابط را صمیمی تر کند و در مورد برنامه های خود بیشتر توضیح دهد.
وی افزود: آقای روحانی نخستین جلسه را با اصلاح طلبان گذاشتند و شنیده ام که با معتدلین اصولگرا هم قرار است جلسه ای بگذارند و امیدوارم که این کار را هم انجام دهند.
رییس شورای شهر تهران ادامه داد خاطرنشان کرد: جلسه مثبتی بود که نزدیک به ۳ ساعت طول کشید و به همه فرصت داده شد صحبت کنند، آقای روحانی هم دوبار صحبت کردند و نظراتشان را گفتند.
هاشمی اضافه کرد: از صحبت های رییس جمهوری در این نشست این گونه برداشت کردم که او صادقانه گفتند که من با کمک شما در مسند قدرت نشستم و دوست دارم که همچنان حمایت خود را از دولت ادامه بدهید و در این شرایط بحرانی دست از کمک برندارید تا از این شرایط عبور کنیم؛ امروز زمان اختلاف نیست و امیدوارم بعد از عبور از بحران بنشینیم اختلافاتمان را حل کنیم.
سیام**۱۰۵۸**۱۵۳۵

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 1066 بازدید

بازدید دیروز: 1835 بازدید

بازدید کل : 1613531 بازدید

افراد آنلاین: 1 نفر