شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۶
 |  15/ مهر/ 1397 - 12:11
  |   نظرات: بدون نظر
68 بازدید بازدید

دستگاه قضایی پناهگاه مردم است


به گزارش خبرنگارایرنا، آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی روز یکشنبه در آیین تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری کردستان افزود: هر کسی که مورد ظلم و تعدی قرار می گیرد و حقش پایمال می شود در اولین مرحله به دستگاه قضایی مراجعه می کند.
وی اضافه کرد: دستگاه قضایی به علت نقش بالایی که در ایجاد امنیت و توسعه اقتصادی دارد می تواند با تامین این دو مهم به پشتوانه مردم، آرامش را در جامعه محقق می کند.
نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به اینکه مفسدین اقتصادی و امنیتی در هر جامعه همواره در صف دشمنان قرار می گیرند، اظهار داشت: دستگاه قضایی عدالت را در شیوه های مختلف پیگیری و اجرا می کند تا بتواند در برابر مجرمانی که بدنبال ایجاد ظلم و فساد هستند، ایستادگی کند.
وی تاکید کرد: دستگاه قضایی به علت اینکه می خواهد با انجام به وظیفه که همان جلوگیری از فساد و جرم در جامعه است، حاکمیت دین را در دنیا برقرار کند لذا فعالیتی مشابه نهادهای نظامی و انتظامی داشته و در برقراری امنیت مکمل آنها است.
به گزارش ایرنا، آیین تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری کردستان با با حضور حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای معاون اول و سخنگوی قوه قضاییه و معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان و جمعی از مدیران این استان برگزار شد.
آیت الله صادق آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه چهارشنبه هفته گذشته در حکمی محمدرضا مترقب را به عنوان رئیس شعبه اول دادگاه تجدید نظر و رئیس کل جدید دادگستری استان کردستان منصوب کرد.
علی اکبر گروسی در ۱۴ سال گذشته عهده دار رئیس کل دادگستری استان کردستان بود.
۳۰۳۴/۹۱۰۲

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 559 بازدید

بازدید دیروز: 1288 بازدید

بازدید کل : 1614312 بازدید

افراد آنلاین: 1 نفر