پنج شنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۴
 |  30/ شهریور/ 1397 - 6:15
  |   نظرات: بدون نظر
54 بازدید بازدید

بیش از پنج هزار پرونده به تعزیرات حکومتی کرمان وارد شد


ارسلان میری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی مدت یاد شده پنج هزار و ۸۶ پرونده با محکومیت ریالی بیش از ۴۵ میلیارد و ۸۲۹ میلیون ریال بررسی و مختومه شده است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان یادآور شد: همچنین در این مدت به یکهزار و یک مورد از مجموع یکهزار و هشت پرونده مربوط به تخلفات اقتصادی ویژه کالا و ارز رسیدگی شده و افراد متخلف در این راستا به بیش از ۶۴ میلیارد ریال محکوم شدند.
وی گفت: در راستای برخورد با متخلفان اقتصادی بهداشت دارو، درمان و دامپزشکی ۱۷۹ پرونده توسط مراجع اداره کل تعزیرات حکومتی استان کرمان با محکومیت ۲۷۴ میلیون و ۸۳۰ هزار ریال مختومه شده است.
میری افزود: اداره کل تعزیرات حکومتی استان کرمان نهادی مردمی و زیرمجموعه وزارت دادگستری است و این دستگاه برای جاری شدن نظم و امنیت در بازار، با شدت با تخلفات اقتصادی برخورد می کند.
وی اظهار داشت: امور نظارت و بازرسی برعهده تعزیرات حکومتی نیست و این دستگاه یک مرجع رسیدگی کننده به پرونده تخلفات اقتصادی است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان ادامه داد: این اداره کل علاوه بر اینکه صدور و اجرای احکام تخلفات اقتصادی در زمینه کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز، بهداشت دارو، درمان و دامپزشکی را برعهده دارد ، در بخش دولتی نیز می تواند ورود کرده و تخلفات اقتصادی مربوط به آب، برق، گاز، تلفن و شهرداری را رسیدگی کند.
۷۴۲۰/ ۵۰۵۴

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 1173 بازدید

بازدید دیروز: 435 بازدید

بازدید کل : 1601213 بازدید

افراد آنلاین: 1 نفر