جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۳
سرویس: مقالات
 |  26/ شهریور/ 1397 - 2:44
  |   نظرات: بدون نظر
77 بازدید بازدید

چهره پلید رژیم شاهنشاهی به نسل جدید معرفی شود


به گزارش ایرنا، سردار سیدحسن مرتضی روز دوشنبه در نشست ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان اظهار داشت: امروز هجمه ها علیه ایران به خاطر این است که تفکر و ارزش های انقلاب اسلامی مرزها را درنوردیده و سنگرها را فتح کرده است
وی تصریح کرد: اکنون تمام نقاط استراتژیک جهان در فتح ایران است و از قدرت بازدارندگی بالایی برخوردار هستیم و همه اینها مدیون انقلاب اسلامی است.
وی خاطرنشان کرد: امروز باید جانانه تر و مستحکم تر از قبل از انقلاب دفاع کنیم دشمن تلاش دارد تا مردم جشن چهل سالگی انقلاب را نبینند و این پیروزی را به کام مردم تلخ کند اما می بینیم که ایران از چنان قدرت و عظمت برخوردار است که همه نقاط کلیدی را در اختیار دارد.
سردار مرتضوی گفت: امروز رئیس جمهور کشور بزرگ روسیه در برابر رهبر ایران زانوی ادب زده و از تدابیر ایشان در راهبردهای کلان کشورش بهره می برد و این نشان از جایگاه انقلاب در جهان است.
استاندار خراسان شمالی هم با بیان اینکه ۲ عامل وحدت کلمه و اطاعت از ولایت فقیه که سبب ایجاد انقلاب شد امروز سبب تداوم و بقای نظام است گفت: امروز اگر استکبار جهانی با ما دشمنی دارد به این خاطر است که می خواهیم روی پای خود بایستیم و کشور را خودمان اداره کنیم.
محمدرضا خباز اظهار داشت: امروز دشمن غدار با تمام توان کمر به نابودی ایران اسلامی بسته است باید همه ید واحده باشیم.
وی افزود: امروز برخی از افراد هنوز قبول نکرده اند که ما در شرایط جنگ اقتصادی هستیم و کم کاری و تلاش کم آنان نشان این است که قبول ندارند در جنگ هستیم.
استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه امروز ۲۵۰ تلویزیون فارسی زبان علیه ایران اسلامی برنامه تبلیغاتی دارند تصریح کرد: همه موظف هستیم که این تبلیغات را خنثی کنیم.
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی هم در این نشست با بیان اینکه هیبت انقلاب امروز هیمنه استکبار را به لرزه انداخته است گفت: دست و پا زدن های دشمن و بدخواهان علیه ایران هم به دلیل همین قدرت و توانمندی های ایران است.
حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی به برخی مشکلات اقتصادی کشور اشاره کرد و اظهار داشت: این مشکلات عارضی است نه ذاتی، که باید با هم افزایی رفع شود.
۷۱۸۵/ ۶۰۴۲

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 447 بازدید

بازدید دیروز: 1835 بازدید

بازدید کل : 1612912 بازدید

افراد آنلاین: 1 نفر