جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۸
سرویس: مقالات
 |  26/ شهریور/ 1397 - 3:10
  |   نظرات: بدون نظر
124 بازدید بازدید

دشمن می خواهد با دست مردم به اهداف خود برسد


به گزارش ایرنا نصرت الله لطفی روز دوشنبه در نشست ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در خراسان شمالی اظهار داشت: آنان می خواهند با شبهه افکنی و القای ناکارآمدی نظام، میان مردم و انقلاب و نظام فاصله بیندازند.
وی افزود: دشمنان و بدخوهان معترفند که تلاششان برای مقابله با ایران اسلامی از طریق جنگ نظامی، تهاجم فرهنگی و تحریم راه به جایی نبرده و از این رو راه دیگری در پیش گرفته و مردم را هدف برنامه های خود قرار داده اند.
وی با تاکید بر اینکه ایران اسلامی برای دفاع از انقلاب هیچ کم و کاستی ندارد و دست ما برای صیانت از ارزش های نظام پر است،
افزود: اقدامات و خدمات نظام در چهار دهه گذشته مایه مباهات است و دشمنان نیز به توانمندی های ایران اسلامی اذعان دارند.
لطفی تصریح کرد: دشمن می خواهد مردم را از نظام و مسئولان جدا کند و با تنزل اعتماد اجتماعی، به انقلاب خدشه وارد کند اما ملت در چهلمین سال پیروزی انقلاب، امید دشمن را به یاس مبدل خواهد کرد.
وی تاکید کرد: در این شرایط بیش از پیش به وحدت، انسجام و هم افزایی نیاز داریم و البته این انسجام باید از حرف و سخنرانی گذشته و به عمل منجر شود.
رئیس ستاد اجرایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با بیان اینکه باید سه قوه و همه مقامات کشوری و لشکری برای مقابله با دشمن ید واحده باشند، افزود: امروز تلاش برای حفاظت و صیانت از انقلاب و کشور یک جهاد است.
لطفی اظهار داشت: مسئولان باید خدمات و دستاوردهای نظام در چهار دهه گذشته را برای مردم تبیین کنند و به شبهات، به صورت مستدل و منطقی پاسخ دهند.
۷۱۸۵/۵۱۳۲

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 815 بازدید

بازدید دیروز: 1835 بازدید

بازدید کل : 1613280 بازدید

افراد آنلاین: 1 نفر