جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۵
 |  26/ مرداد/ 1397 - 10:39
  |   نظرات: بدون نظر
84 بازدید بازدید

مسئول خراسان شمالی به سوء استفاده از بیمه سلامت هشدار داد


مهرداد سفیدگران روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این سودجویان با بیمه شده ها تماس می گیرند و اذعان دارند که به آنان خدمات ارائه خواهند داد، پس از جمع آوری منابع مالی دیگر پاسخگو نیستند.
وی با بیان اینکه متاسفانه این افراد بیشتر با بیمه شده های بیماران خاص تماس داشته اند افزود: آنان به بیماران گفته اند که داروهای مورد نیاز آنان را تامین خواهند کرد، اما پس از گرفتن هزینه ها دیگر جوابگو نبوده اند.
معاون خدمات اداره کل بیمه سلامت خراسان شمالی از بیمه شده ها خواست تا در دام این افراد قرار نگیرند و گفت: این افراد سود جو بیشتر با بیماران خاص و افرادی که از نظر مالی ضعیف هستند ارتباط برقرار کرده اند و به آنان قول تامین دارو و سایر خدمت را داده اند.
سفید گران افزود: بیمه شده ها می توانند با شماره تماس ۱۶۶۱ تماس بگیرند و مشکلات خود را بیان کنند اما از سوی این اداره کل برای ارائه خدمات با آنان تماس گرفته نمی شود.
وی افزود: هم اکنون برای جلوگیری از این امر به انجمن های مرتبط اطلاع رسانی شده است و از مردم می خواهیم که پاسخ هر فردی را در حوزه بیمه سلامت ندهند چرا که باید در این خصوص تحقیقی داشته باشند.
معاون خدمات اداره کل بیمه سلامت خراسان شمالی گفت: ۴۶۳ نفر از بیمه شدگان سلامت در استان را بیماران خاص اعم از تالاسمی، هموفیلی، دیالیزی، پیوند کلیه و ام اس تشکیل می دهند.
به گفته مدیر کل بیمه سلامت خراسان شمالی ۶۳۱ هزار نفر از شهروندان این استان ۸۶۳ هزار نفری زیر پوشش خدمات این اداره کل هستند.
از مجموع بیمه شده های زیر پوشش بیمه سلامت۵۷هزار و ۹۰ نفر کارکنان دولت، ،۴۲۰ هزار و ۷۰ نفر روستایی، یکهزار و ۶۹۶ نفر ایرانیان، ۲۰هزار و ۷۶۸ نفر سایر اقشار و ۱۳۱ هزار و ۵۷۹ نفر بیمه همگانی هستند.
۳۰۰۷/۶۰۴۲/

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 704 بازدید

بازدید دیروز: 1348 بازدید

بازدید کل : 1602092 بازدید

افراد آنلاین: 1 نفر