چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۹
سرویس: مقالات
 |  26/ مرداد/ 1397 - 12:03
  |   نظرات: بدون نظر
56 بازدید بازدید

استاندار خراسان شمالی سالروز بازگشت آزادگان را تبریک گفت


به گزارش ایرنا، دکتر محمدرضا خباز در پیام خود تصریح کرده است: ۲۶ مرداد سالروز بازگشت غرورآمیز نخستین گروه از آزادگان به میهن اسلامی است؛ ایثارگرانی که پس از مجاهده در خط مقدم نبرد با دشمن بعثی، رنج دوری از مام میهن و خانواده و عزیزان را سال ها تحمل کردند و افزون بر آن، زندان های رژیم پوشالی بعث عراق را به دانشگاهی بزرگ مبدل ساختند.
آنها ضمن خودسازی و دیگرسازی، در برابر شکنجه های شدید جسمی روحی دشمن زبون شجاعانه مقاومت و ایستادگی کردند و حماسه ای دیگر آفریدند.
درود خدا و فرشتگان مقرب بر آنان باد که نظام جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران را در آن دوران سخت و طاقت فرسا سرافراز نمودند و پاداش اخروی برای خود فراهم کردند.
استاندار خراسان شمالی همچنین در پیام دیگری آزادی سعید براتی، سرباز غیور و فرزند برومند خراسان شمالی از چنگال اشرار مسلح را به خانواده و همرزمان این مرزبان شجاع و عموم هم استانی ها تبریک گفت.
خباز در پیام خود آورده است: خدا را سپاس می گویم که پیگیری های وزارت کشور و امور خارجه و همکاری نزدیک نیروهای نظامی و انتظامی با مرزبانی و دستگاه اطلاعاتی موجب شد پس از ۱۵ ماه، این مرزبان متعهد به آغوش میهن بازگردد آن هم در حالی که در قبال آن هیچ امتیازی به گروهک های تروریستی و اشرار مسلحی که در خاک کشور همسایه پنهان شده بودند، داده نشد و این گونه بر صلابت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران دوچندان افزوده شد.
دشمنان و ایادی استکبار و هم پیمانان آنان بدانند جوانان کشورمان در دفاع از مرزها و برقراری امنیت پایدار که لازمه توسعه همه جانبه و فلاح و رستگاری ملت بزرگ ایران است، از هیچ کوششی فروگذار نمی کنند.
استاندار خراسان شمالی با گرامیداشت یاد و خاطره همرزمان شهید این مرزبان غیور و آرزوی علو درجات برای آنان، از خداوند متعال می خواهم عموم مرزبانان این آب و خاک و پاسداران مرزهای عقیدتی و جغرافیایی ایران اسلامی را در پناه خود محفوظ دارد؛ همان گونه که امام العارفین حضرت سجاد(ع) برای مرزبانان غیور اسلام دست دعا به درگاه حضرت احدیت برداشته و در فرازی از صحیفه سجادیه فرموده است: وَاعْضُدْهُمْ بِالنَّصْرِ وَ أَعِنْهُمْ بِالصَّبْرِ وَ الْطُفْ لَهُمْ فِی الْمَکْر. بار الها! آنان را به نصرت خویش قوت بخش و به شکیبایی مدد فرما و دفع مکر دشمن را به ایشان بیاموز.
۶۰۴۲

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 291 بازدید

بازدید دیروز: 967 بازدید

بازدید کل : 1618872 بازدید

افراد آنلاین: 0 نفر