پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۳
سرویس: مقالات
 |  26/ مرداد/ 1397 - 2:21
  |   نظرات: بدون نظر
56 بازدید بازدید

استاندار: اقتصاد دولتی برای توسعه خراسان شمالی جوابگو نیست


به گزارش ایرنا محمدرضا خباز روز جمعه در جشن مردمی چهاردهمین سالروز تاسیس استان در بوستان بش قارداش اظهار داشت: در این مدت اقدامات خوبی در استان انجام شده است اما این مقدار توسعه یافتگی، کافی نیست و خیلی بیشتر از این باید شرایط توسعه متوازن این استان فراهم شود.
وی تاکید کرد: برای توسعه، باید از سرمایه فکری و تجربه همه مردم استان استفاده کینم و در این باره به کمک همه نیاز داریم.
خباز با اشاره به اینکه در خراسان شمالی، ظرفیت ها و قابلیت های فراوان برای رونق اقتصادی و توسعه وجود دارد، گردشگری را از مهم ترین این ظرفیت ها عنوان کرد و گفت: متولیان برای افزایش ماندگاری مسافران و زائران در این استان برنامه ریزی داشته باشند.
استاندار خراسان شمالی با اشاره به پیگیری ها برای تقسیم استان خراسان گفت: از مجلس چهارم پیگیر تقسیم خراسان بودیم که در نهایت در مجلس ششم این امر محقق شد.
خباز تصریح کرد: پنج پیشنهاد برای تقسیم استان خراسان در صحن مجلس مطرح کردم که پیشنهاد پنجم رای آورد و خراسان به سه استان تفکیک شد.
وی با بیان اینکه خراسان شمالی استان گذری برای مسافران است افزود: باید بتوانیم از فرصت اقتصادی گذر مسافران استفاده کنیم و این منطقه را از استان گذری به مقصد گردشگری تبدیل کنیم.
استاندار خراسان شمالی از کمک به توسعه بوستان بش قارداش خبر داد و گفت: برای کمک به توسعه این تفرجگاه، ۲۵ میلیارد ریال اختصاص می یابد.
بر اساس این گزارش، همزان با سالروز تاسیس خراسان شمالی در ۱۹ مردادماه، مراسم پیاده روی به مقصد بش قارداش بجنورد برگزار شد.
استان ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است.
۷۱۸۵/ ۶۰۴۲

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 1174 بازدید

بازدید دیروز: 823 بازدید

بازدید کل : 1620578 بازدید

افراد آنلاین: 1 نفر