جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۰
 |  25/ مرداد/ 1397 - 6:47
  |   نظرات: بدون نظر
131 بازدید بازدید

سرپرست زندان نایین معرفی شد


به گزارش ایرنا، در این مراسم که روز پنجشنبه در زندان نایین برگزار شد ‘ رضا رمضانی ‘ بعنوان سرپرست این زندان معرفی و از خدمات ‘ علیرضا وزیری ‘ رئیس سابق آن قدردانی شد.
مدیر کل زندان های استان اصفهان در این مراسم با اشاره به خدمات و تلاش های کارکنان زندان های این استان گفت: کارکنان زندان های استان با هدف تداوم نظام مقدس جمهوری اسلامی با افتخار تلاش می کنند و برای اصلاح و تربیت و بازگشت مددجویان به آغوش جامعه از هیچ کوششی فروگذار نیستند.
‘ اسدالله گرجی زاده ‘ افزود: تجربه و نگاه هدایت محور کارکنان و مدیران مجموعه زندان های استان اصفهان برای بازگشت افراد آسیب دیده به آغوش خانواده و جامعه موجب تقویت امنیت و آرامش جامعه می شود.
وی با اشاره به اهمیت تداوم فعالیت های اصلاحی و تربیتی پس از آزادی مددجویان گفت: فردی که در زندان با قرآن و دین آشنا شده و از کرده و خطای خود نیز پشیمان شده است باید مورد حمایت جامعه قرار گیرد.
مدیرکل زندان های استان اصفهان اظهارداشت: مددجوی آزاد شده از زندان چنانچه مورد حمایت دستگاهها و مردم قرار نگیرد و صاحب شغل و کار آبرومند نشود ممکن است دوباره در چرخه جرم و تخلف قرار گیرد و دچار بحران های بزرگ تر و بیشتری قرار گیرد.
وی تعامل و همکاری همه دستگاهها و ادارات برای پیشرفت و انجام برنامه های عملی اصلاحی و تربیتی را خواستار شد ابراز امیدواری کرد که با تعاملات بیشتر زمینه اشتغال و حرفه آموزی همچنین تداوم فعالیت های فرهنگی و ورزشی در زندان های استان اصفهان افزایش یابد.
شهرستان نایین در ۱۴۰ کیلومتری شرق اصفهان قرار دارد.
۷۱۳۶ / ۲۰۹۳

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 1106 بازدید

بازدید دیروز: 1348 بازدید

بازدید کل : 1602494 بازدید

افراد آنلاین: 1 نفر