جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۳
سرویس: مقالات
 |  23/ مرداد/ 1397 - 7:13
  |   نظرات: بدون نظر
70 بازدید بازدید

مسیحیان ایران به نسخه پیچی پدرخوانده های آمریکا نیاز ندارند


یوناتن بت کلیا روز سه شنبه با صدور بیانیه ای با عنوان «پدرخوانده های آمریکایی و اقلیت های دینی در جهان» با محکومیت جنایت ها علیه مسلمانان و اقلیت های دینی در سراسر جهان نسبت به مواضع مقامات آمریکایی درباره این مساله واکنش نشان داد و افزود: سیاستمداران آمریکایی ترامپ بهتر است چاره ای برای اعمال خود و نوچه هایشان که در جهان علیه اقلیت های دینی اقدام می کنند، بیاندیشند و برای ایران دل سوزی نکنند.
وی در بخش دیگر این بیانیه آورده است: مدتی است ترامپ و قداره بندانش به قلع و قمع اندیشمندان کمر بسته اند و اقلیت های دینی سراسر جهان را به تصور خود زیر بال و پر گرفته اند و خود را مدافع آنان می بینند.
بت کلیا با اشاره به اینکه مدتی است اقلیت ها در جهان مورد آزار قرار می گیرند، ادامه داد: به راستی اگر این قدر قدرت های آمریکایی دلواپس اقوام و امت ها هستند چرا گوشه چشمی به اقلیت اعراب فلسطین در سرزمین اشغالی ندارند؟
وی اضافه کرده است: بی تردید آنان با خبر هستند که رژیم صهیونستی با وضع قوانینی اقلیت اعراب فلسطینی ساکن در آن کشور را شهروند درجه یک نمی داند.
نماینده آشوریان ایران در مجلس افزوده است: اگر آقایان دل نگران اقلیت ها هستند چرا به وضع فلاکت بار مسلمانان میانمار که در خون غرق شده اند و در اردوگاه های مفلوک بنگلادش روزگار می گذرانند، نگاهی از سر ترحم نمی کنند؟
وی ادامه داده است: با تاسف هم اکنون شاهد هستیم حکومت های دست نشانده آمریکایی ترامپ چون عربستان سعودی دست به ظلم هایی می زند که جباران تاریخ دست به آن نیالوده اند.
بت کلیا در بخش دیگر این بیانیه افزوده است: اقلیت های دینی در جهان مورد اذیت و آزار قرار دارند اما در کدام یک از این جنایت ها که اعمال می شود دست آمریکایی ترامپ پاک است و آمریکای ترامپ نقش ندارد؟
به گزارش ایرنا مایکل پمپئو، وزیر خارجه آمریکا در روزهای اخیر در پیام توییتری خود عنوان کرده است که اقلیت های دینی ایران مورد ظلم و ستم واقع می شوند.
۸۱۳۵/۷۱۲۹/۳۰۷۲

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 1201 بازدید

بازدید دیروز: 1835 بازدید

بازدید کل : 1613666 بازدید

افراد آنلاین: 1 نفر