پنج شنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۸
سرویس: مقالات
 |  29/ تیر/ 1397 - 12:09
  |   نظرات: بدون نظر
88 بازدید بازدید

عبور از مشکلات نیازمند اتحاد و توجه به حقوق اقوام است


به گزارش ایرنا محمود میرلوحی روز جمعه در نشست مشترک با احزاب حامی دولت در آذربایجان غربی با تاکید بر ضرورت احیای اعتماد عمومی، افزود: مردم بی اعتماد به مسوولان را نمی توان به شرکت در انتخابات و حضور گسترده در پای صندوق های رای دعوت کرد.
وی وظیفه امروز فعالان سیاسی و اجتماعی را تقویت امید در جامعه دانست و گفت: برخی ها به دنبال نشان دادن چهره ای خشن از اسلام هستند و این در حالی است که باید به دنبال رحمانیت نظام باشند.
استاندار اسبق آذربایجان غربی (در دوره اصلاحات) بیان کرد: دین مبین اسلام همیشه بر آزادی اندیشه و تفکر تاکید کرده است و نسبت دادن برخی سیاست های اشتباه به اسلام صحیح نیست.
عضو شورای اسلامی شهر تهران با ابراز ناراحتی از بیکاری جوانان نخبه در کشور، گفت: متاسفانه در سال ۱۳۹۵ بیش از ۱۳ هزار نیروی کار دیپلم و زیردیپلم در شهرداری تهران جذب شدند.
وی با بیان اینکه ماهانه بیش از ۷۰ هزار میلیارد ریال برای پرداخت حقوق کارکنان شهرداری تهران هزینه می شود، بیان کرد: میزان درآمد پایدار شهرداری بسیار پایین تر از این میزان است.
وی بر ضرورت استفاده از بانوان در ارکان مدیریتی کشور تاکید کرد و از نیروهای حامی اصلاحات خواست تا ضمن صبوری نسبت به مطالبه های خود بی تفاوت نباشند و گفت: زمینه حضور پرشور مردم در انتخابات ۱۳۹۶ را اصلاحات فراهم کرد؛ حتی این اصلاح طلبان بودند که جریان رقیب برای حضور در پای صندوق های رای را متحد کردند.
وی همچنین با اشاره به عقب ماندگی کشور در دولت احمدی نژاد، بیان کرد: آن دولت جز تحمیل سه میلیون بیکار به کشور، تورم ۴۰ درصدی، رشد منفی اقتصادی و تعطیلی ۷۰ درصد واحدهای اقتصادی نتیجه ای در پی نداشت.
به گزارش ایرنا، حزب اتحاد ملت بیش از ۶۰۰ عضو در آذربایجان غربی دارد.
۳۲۱۴/۳۰۷۲

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 134 بازدید

بازدید دیروز: 1348 بازدید

بازدید کل : 1601522 بازدید

افراد آنلاین: 2 نفر