جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۸
 |  24/ تیر/ 1397 - 7:06
  |   نظرات: بدون نظر
57 بازدید بازدید

فرد متهم به قتل مریم فرجی در پلیس آگاهی است


آقاسی:

فرد متهم به قتل مریم فرجی در پلیس آگاهی است

وکیل مدافع مریم فرجی با اشاره به قتل موکلش گفت: مظنون به قتل موکلم در حال حاضر دستگیر شده و در حال حاضر در پلیس آگاهی است.

 محمدحسین آقاسی، وکیل مریم فرجی -یکی از دانشجویان بازداشتی در اعتراضات دی ماه- در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه موکلش در تاریخ ۱۲ دی ماه ۱۳۹۶ به اتهام شرکت در تظاهرات دستگیر شده است، اظهار کرد: در نهایت ایشان به اتهام اجتماع و تبانی بر ضد امنیت داخلی و خارجی به ۳ سال حبس و ۲ سال ممنوعیت خروج از کشور محکوم شد.

وی تصریح کرد: با توجه به درخواست تجدید نظر توسط اینجانب، پرونده ایشان در مرحله تجدیدنظر قرار دارد.

وکیل مدافع مریم فرجی با اشاره به اینکه موکلش در ۱۴ تیر ماه از کرج به قصد تهران حرکت می‌کند اما به مقصد نمی‌رسد، گفت: تلاش ما برای اطلاع از اینکه آیا مجدد دستگیر شده یا خیر نیز به نتیجه نرسیده بود تا اینکه با توجه به شکایات انجام شده به این نتیجه رسیدیم که ایشان به قتل رسیده است.

آقاسی خاطرنشان کرد: البته این مطلب تا روز گذشته برایمان محرز نبود تا اینکه براساس نظر غیررسمی پزشکی قانونی اطلاع داده شد که جنازه ای که پس از قتل سوزانده شده متعلق به این خانم است.

وی در پایان گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر شده و اداره آگاهی در حال انجام تحقیقات از او است و احتمال می رود مرتکب جرم همین فرد باشد اما با توجه به سری بودن رسیدگی در دادسرا نمی توانیم اطلاعات بیشتری را ارائه دهیم.

انتهای پیام



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 372 بازدید

بازدید دیروز: 1348 بازدید

بازدید کل : 1601760 بازدید

افراد آنلاین: 3 نفر