جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۱
 |  28/ خرداد/ 1397 - 11:33
  |   نظرات: بدون نظر
88 بازدید بازدید

هنر مدیران درایجاد رضایت اجتماعی است


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عبدالحمید خدری دوشنبه شب در نشست شورای اداری استان بوشهر افزود: در جریان ملاقات مردمی با بیش از ۵۰۰ نفر از شهروندان حوزه انتخابیه مشکلات آن ناشی از عدم ریسک پذیری مدیرانی است که از عملکرد نهادهای نظارتی هراس دارند.
وی یادآورشد:بدون شک چنانچه تلاش مدیران با هدف حل مشکلات مردم باشد دستگاههای نظارتی نیز در این زمینه برای تسهیل خدمت رسانی با آنها همراهی خواهند داشت.
نماینده شهرستان های بوشهر، گناوه و دیلم درمجلس شورای اسلامی اظهارداشت: یکی از شاخصه های ارزیابی مسئولان در ارتباط با میزان همگامی آنها در برنامه ششم توسعه است.
خدری افزود: باتوجه به گذشت نزدیک به یکسال از اجرایی شدن برنامه ششم توسعه انتظار است مدیران استان بوشهر در جهت همسان سازی برنامه های خود با برنامه ششم توسعه اهتمام جدی داشته باشند.
وی گفت:خشکسالی و عدم مدیریت بهینه آب رودخانه حله باعث نارضایتی کشاورزان منطقه شده که باید این موضوع بصورت جدی پیگیری شود.
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: چنین مشکلاتی باید پیش از آنکه منجر به تنش های اجتماعی شود از سوی دستگاه های ذیربط مدیریت شود.
وی افزود: در استان بوشهر بحران مدیریت آب به مراتب از بحران کم آبی برجسته تر است که در این راستا باید چاره اندیشی مناسبی صورت گیرد.
خدری افزود: معضل های اجتماعی حوزه آب احتمال امنیتی شدن را دارد که در این ارتباط باید اقدام های پیشگیرانه مناسب لحاظ شود.
وی یادآورشد:
حسین دلشب مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان بوشهر نیز گفت: با مساعدت شرکت آب منطقه ای از امروز ۱٫۵ مترمکعب آب رودخانه حله برای استفاده نخلداران و حقابه زیست محیطی وارد حوزه آبریز شده است.
۷۲۱۲/۶۰۴۵

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 694 بازدید

بازدید دیروز: 1348 بازدید

بازدید کل : 1602082 بازدید

افراد آنلاین: 1 نفر