شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۸
سرویس: مقالات
 |  28/ خرداد/ 1397 - 1:29
  |   نظرات: بدون نظر
59 بازدید بازدید

نیاز امروز کشور وحدت ملی است


به گزارش ایرنا، محمد نوذری روز دوشنبه در نشست انتخابات هیات رئیسه خانه احزاب استان ایلام اظهار کرد: امروز عده ای دنبال این هستند تا خدمات نظام را ضعیف و ناکارآمد جلوه دهند، این در حالی است که نارکارآمد جلوه دادن خدمات نظام، دولت و ایجاد نا امیدی در بین مردم از اهداف دشمنان است که متاسفانه عده‌ای در این مسیر حرکت می ‌کنند.
وی با بیان اینکه برخی خدمات دولت در شرایط دشوار در چند سال اخیر بدست آمده است، افزود: برای قضاوت منصفانه باید بدانیم دولت در چه شرایطی مسئولیت پذیرفته و چه کارهایی انجام داده است و مردم باید واقعیت ها را بدانند و سپس ارزیابی کنند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام تاکید کرد: این دولت نشان داده که به شدت از نقد و انتقاد بویژه نظارت و نقد امور استقبال می کند، اما جایگزین کردن تخریب به جای نقد ظلم به جامعه است و نباید همه چیز را سیاه جلوه داد.
نوذری یادآور شد: کشور در بسیاری از بخش ها کمبودها و مشکلاتی چون بیکاری، تورم دارد و وضعیت معیشتی مردم در شرایط کنونی مناسب نیست، اما باید پذیرفت که این موارد در مسائل مختلفی ریشه دارد و بخش زیادی از آنها مدیریتی نیست.
وی گفت: عبور از مراحل سخت نیاز به حفظ وحدت، انسجام و همدلی دارد و این مهمترین نیاز کشور در شرایط کنونی است.
معاون استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به خروج آمریکا از برجام ادامه داد: بخش مهمی از این وضعیت موجود به مساله خروج آمریکا از برجام بر می گردد که تا حدودی شوکی را به بازار ایران وارد کرده است.
نوذری در بخش دیگری از سخنان خود بر تقویت احزاب تاکید و تصریح کرد: برای حل مشکلات جامعه باید فضای گفت وگو و تعامل میان احزاب، گروه‌ها و جریان‌های سیاسی ایجاد شود.
وی اضافه کرد: ما به دنبال این مهم هستیم که وحدت و پویایی وجود داشته باشد، ممکن است در مباحث سیاسی و اجرایی اختلاف نظر وجود داشته باشد اما در بحث مسائل کلان نظام یک صدا هستیم.
معاون استاندار ایلام با بیان اینکه خانه احزاب باید محل وحدت و اتحاد سیاسیون برای منافع عمومی استان باشد، افزود: امروز با وجود تضارب آراء که لازمه توسعه سیاسی است، باید ندای وحدت و برادری از جلسات سیاسیون برخیزد چرا که بیشتر از هر زمان دیگری نیازمند همدلی و وحدت هستیم.
وی یکی از اهداف دولت تدبیر و امید را توسعه سیاسی و پویایی احزاب عنوان کرد و گفت: سیاسیون با نقدهای کارشناسی و منصفانه مانع از تخریب های مغرضانه شوند.
وی در پایان از احزاب مختلف خواست پیشنهادات خود را در حوزه های مختلف ارائه نمایند تا با همگامی یکدیگر مسائل را به پیش برند.
/۶۰۳۴/۳۰۳۲

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 1676 بازدید

بازدید دیروز: 1288 بازدید

بازدید کل : 1615429 بازدید

افراد آنلاین: 1 نفر