شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۲
 |  6/ خرداد/ 1397 - 12:51
  |   نظرات: بدون نظر
88 بازدید بازدید

بیش از ۶ هزار متر مربع از اراضی همدان رفع تصرف شد


سرهنگ حمید چراغی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ارزش تقریبی این اراضی ۶۵ میلیارد و ۵۹۰ میلیون ریال ارزیابی شده است.
وی با بیان اینکه سال گذشته ۴۲۰ هکتار از اراضی دولتی استان رفع تصرف شد، گفت: این اراضی در شهرستان های همدان، نهاوند، تویسرکان، ملایر، بهار و اسدآباد با دستور دادستان، همکاری نیروی انتظامی، مدیریت املاک و حقوقی و عوامل حفاظت از اراضی و حریم راه این اداره رفع تصرف شد.
سرهنگ چراغی بیان کرد: در همین ارتباط ۲۷ مورد در شهرستان همدان، سه مورد در نهاوند، چهار مورد در تویسرکان، سه مورد در ملایر، یک مورد در بهار و ۲ مورد در اسدآباد رفع تصرف انجام شده است.
فرمانده یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه وشهرسازی همدان گفت: ارزش تقریبی کل زمین‌ های رفع تصرف شده استان در سال گذشته ۴۲۴ هزار و ۳۴۳ میلیون ریال ارزیابی می شود.
سرهنگ چراغی بیان کرد: یگان حفاظت از اراضی اداره کل به صورت ۲۴ ساعته در دو شیفت گشت‌زنی، از اراضی ملی محافظت و با افراد فرصت طلب و زیاده خواه برخورد قانونی می کنند.
وی یادآورشد: امیدواریم هر شهروند برای برخورد با افراد سودجو و حفظ منابع ملی و دولتی به عنوان اموالی که متعلق به همه مردم است، یک نیروی حفاظت از اراضی باشد.
سرهنگ چراغی تاکید کرد: هموطنان در صورت مشاهده هر گونه تعرض به منابع ملی و دولتی با شماره تلفن ۳۸۲۶۱۱۴۰ تماس حاصل کنند.
۷۵۲۳/۲۰۹۰

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 1490 بازدید

بازدید دیروز: 1288 بازدید

بازدید کل : 1615243 بازدید

افراد آنلاین: 1 نفر