شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۸
 |  6/ خرداد/ 1397 - 11:42
  |   نظرات: بدون نظر
32 بازدید بازدید

باید باور غلط اینکه روابط اقتصادی فقط با آمریکا نتیجه بخش است را دور بریزیم


رئیس دیوان عدالت اداری :

باید باور غلط اینکه روابط اقتصادی فقط با آمریکا نتیجه بخش است را دور بریزیم

حجت السلام و المسلمین بهرامی در محفل انس با قرآن دیوان عدالت اداری گفت: هنر فقط در خواندن قرآن نیست بلکه دل و جان ما باید با قرآن آمیخته باشد و این از زیبایی های قرآن می باشد.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین محمدکاظم بهرامی،رئیس دیوان عدالت اداری با حضور در محفل انس با قرآن دیوان عدالت اداری  با تشکر از قاریان قرآن و ابراز خرسندی از برگزاری این مراسم، گفت: محفل مبارک اُنس با قرآن و تلاوت قرآن روزبه‌روز در کشور ما توسعه‌ی بیشتری پیدا می کند و این از برکت انقلاب و نظام اسلامی است.               
رئیس دیوان عدالت اداری گفت: هنر فقط در خواندن قرآن نیست، بلکه دل و جان ما باید با قرآن آمیخته باشد که این از زیبایی های قرآن می باشد و همین زیبایی موجب شد که آن کسانی که دلهایشان را قفل زده بودند و بر روی قرآن بسته بودند نیز مجذوب این زیبایی معجزه آسا شوند.
 بهرامی در مورد آینده روابط اروپا و غرب با ایران، اظهار داشت: ما نباید برای ادامه توافق صرفاً به اروپا امیدوار و مطمئن باشیم، زیرا اروپا و آمریکا در زمینه‌های مختلف با یکدیگر ارتباط داشته و ما باید این باور غلط که روابط اقتصادی فقط با آمریکا نتیجه بخش است را دور ریخته و نباید مسائل اقتصادی کشور را به روابط تجاری با اروپا و آمریکا گره بزنیم.
 برنامه در «کرانه نور و محفل انس با قرآن» در ایام ماه مبارک رمضان و با هدف تبیین آرمان های دینی و اعتقادی هر روز صبح قبل از شروع ساعت کاری در دیوان عدالت داری برگزار می شود.

انتهای پیام
 



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 1620 بازدید

بازدید دیروز: 1288 بازدید

بازدید کل : 1615373 بازدید

افراد آنلاین: 1 نفر