جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۵
 |  3/ خرداد/ 1397 - 4:23
  |   نظرات: بدون نظر
85 بازدید بازدید

۳۰ زندانی در رضوانشهر منتظر کمک خیران هستند


به گزارش ایرنا علیرضا عباسی رئیس اداره زندان غرب گیلان روز پنجشنبه در جلسه هماهنگی جشن گلریزان که در سالن اجتماعات فرمانداری رضوانشهر برگزار شد، گفت: از محل جمع آوری کمک های مردمی و ستاد دیه طی سال ۹۶، تعداد ۹ نفر از محکومان مالی جرائم غیرعمد رضوانشهر را آزاد کرده ایم ، ۱۴ نفر گذشت شاکی داشتیم و پرداخت بدهی توسط خیران و جشن گلریزان توسط چهار نفر انجام شد ضمن آنکه ۹ نفر را قبل از ورود به زندان، با کمک و همکاری قوه قضائیه و انجمن حمایت از زندانیان آزاد کرده ایم.
وی گفت: امسال محکومان جرائم غیر عمد رضوانشهر نسبت به سال گذشته افزایش داشته و در حال حاضر حدود ۳۰ نفر زندانی محکومان مالی (جرائم غیر عمد) در زندان ضیابر مربوط به شهرستان رضوانشهر هستند.
معاون فرماندار رضوانشهر نیز در این نشست از برگزاری جشن گلریزان حمایت از زندانیان نیازمند (جرائم غیر عمد) این شهرستان طی ششم خردادماه مصادف با یازدهمین روز ماه مبارک رمضان در سالن آزادی پونل خبر داد.
ابراهیم چراغی افزود: هم اکنون که تعدادی از افراد نیازمند در اثر یک اتفاق غیر عمد به همراه خانواده خود چشم به کمک ما دوخته اند، باید تمام توان خود را در این زمینه بکار ببندیم ولی در نظر داشته باشیم که این کمک بزرگ نیازمند حمایت، برنامه ریزی و حساسیت رئیسان اداره ها و نهادهای مستقر در شهرستان است.
حجت الاسلام عبدالهی امام جمعه شهرستان نیز در سخنانی با اشاره به ابعاد معنوی و انسانی برگزاری جشن گلریزان بیان داشت: تمام مسئولان و خیران باید در برگزاری هرچه باشکوه تر جشن و برای حمایت از زندانیان و خانواده آنان تلاش کنند.
شهرستان رضوانشهر با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۷۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
۷۲۹۳ / ۲۰۰۷

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 1260 بازدید

بازدید دیروز: 1348 بازدید

بازدید کل : 1602648 بازدید

افراد آنلاین: 1 نفر