پنج شنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۹
 |  3/ خرداد/ 1397 - 10:51
  |   نظرات: بدون نظر
53 بازدید بازدید

قاچاقچی ساعت هوشمند در دیواندره یک میلیارد ریال جریمه شد


به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، سیدنجیم حسینی اظهار داشت: مدتی قبل در یک خودروی سواری ام وی ام که در کف خودرو محفظه جاساز برای قاچاق کالا داشت، متوقف و ۷۵ عدد ساعت هوشمند اپل و یک دستگاه تبلت آیفون توسط ماموران انتظامی شهرستان دیواندره از این خودرو کشف شد.
وی افزود: رئیس شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان سقز به استناد بند اول ماده ۱۱۳ قانون امور گمرکی اتهام وارده را محرز و متهم بخاطر مباشرت در قاچاق و حمل کالای قاچاق علاوه بر ضبط کالای مکشوفه به نفع دولت؛ مشارالیه را به پرداخت جزای نقدی محکوم کرد.
حسینی تاکید کرد: همچنین به استناد بند الف ماده ۲۰ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز خودروی حامل کالای قاچاق نیز به نفع دولت ضبط شد.
وی گفت: این پرونده در شعبه دهم تجدیدنظر ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز سازمان تعزیرات حکومتی نیز بررسی و رای شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان سقز در شعبه تجدید نظر نیز تایید شد.
استان کردستان به سبب داشتن بیش از ۲۸۴ کیلومتر مرز با کشور عراق یکی از مبادی ورود و خروج کالا و ارز به شمار می رود و سالانه به ارزش ده ها میلیارد ریال کالای قاچاق در استان کشف و ضبط می شود.
۳۰۲۰/۹۱۰۲

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 574 بازدید

بازدید دیروز: 435 بازدید

بازدید کل : 1600614 بازدید

افراد آنلاین: 1 نفر