شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۰
 |  2/ خرداد/ 1397 - 9:12
  |   نظرات: بدون نظر
74 بازدید بازدید

۲۱۴ زندانی جرائم غیر عمد در کهگیلویه و بویراحمد آزاد شدند


اسماعیل جمیاری عصر روز چهارشنبه در نشست با مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران افزود: این تعداد زندانی با بدهی بیش از ۳۰ میلیارد از زندانهای استان آزاد و به کانون خانواده و جامعه برگشتند.
وی بیان کرد: ۶۰۰ نفر از زندانیان جرائم مالی و غیر عمد در زندان‌های این استان چشم انتظار کمک‌های نیکوکاران برای آزادی از زندان هستند.
جمیاری تصریح کرد: این تعداد افراد به دلیل جرائم غیر عمدی مانند چک‌های بلامحل، مهریه، دیه و بدهی مالی در زندان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد زندانی هستند.
وی گفت: وجود این تعداد جرائم غیرعمد در زندانهای استان علاوه بر افزایش تراکم جمعیت کیفری موجب صرف هزینه های زیاد جهت نگهداری آنان می شود، ضمن اینکه پیامدهای زیادی متوجه خانه و خانواده این افراد و نهایتا بلاتکلیفی طلبکاران خواهد شد.
مدیر کل زندانهای کهگیلویه وبویراحمد در ادامه از همراهی و مساعدت کارکنان صنعت نفت در جشن گلریزان سال گذشته تشکر کرد و گفت: انتقال زندان گچساران به خارج از شهر در دستور کار سازمان زندانها قرار دارد که در صورت تامین اعتبار جهت ساخت و همچنین فروش زندان فعلی این امکان انجام خواهد گرفت.
جمیاری اظهار داشت: اولویت واگذاری زندان فعلی بواسطه همجواری، با شرکت نفت است و چنانچه این شرکت اعلام آمادگی بکند ما با هماهنگی و اخذ مجوز این کار را پیگیری خواهیم نمود.
مدیر عامل شر کت بهره برداری نفت گچساران نیز در این نشست نسبت به موضوع جابه جایی زندان به خارج از شهر ابراز خرسندی نموده و اظهار داشت: در بحث خرید زندان علاوه بر مشکلات اعتباری، مجوزی نداریم ولیکن چنانچه این موضوع در سطح سازمان زندانها و وزارت نفت پیگیری شود، مشکلات فرا روی زندان و شهر گچساران کاهش می یابد.
هوشنگ صیدالی گفت: کارکنان این صنعت با حضور در جشن گلریزان در سالجاری تمام تلاش خود را برای زندانی های جرائم غیر عمد انجام خواهند داد.
سال ۹۵، ۱۲۳ نفر زندانی جرائم غیرعمد با مبلغ ۴۱ میلیارد ریال از زندان آزاد شدند.
۲۰۸۲/۱۶۶۲

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 648 بازدید

بازدید دیروز: 1288 بازدید

بازدید کل : 1614401 بازدید

افراد آنلاین: 2 نفر