جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۵
سرویس: مقالات
 |  2/ خرداد/ 1397 - 11:41
  |   نظرات: بدون نظر
80 بازدید بازدید

فعالیت پارلمان مشورتی جوانان مه ولات آغاز شد


به گزارش خبرنگار ایرنا فرماندار مه ولات چهارشنبه در این مراسم گفت: جوانان در رشد و توسعه همه جانبه کشور از لحاظ اقتصادی؛ اجتماعی؛ سیاسی و فرهنگی و رشد پایدار بسیار تاثیر گذار هستند.
مسعود رنجبر اظهارداشت: جوانان موتور محرکه اقتصاد همه جوامع و مدیران آینده و گردانندگان چرخ های عظیم رشد وتوسعه کشوردر آینده خواهند بود.
وی با اشاره به اینکه نیروی جوان پتانسیل وقابلیت بسیار بالقوه ای باآمادگی بسیارخوب فکری؛ذهنی وجسمی برای حضور درعرصه های کشور دارد افزود:اگر تاریخ را درزمان رژیم پهلوی ورق بزنیم اکثرا افرادی که حضور گسترده درراهپیمایی هایی که علیه استبداد برگزار میشد حضور جوانان بسیار چشمگیر بود والحمدالله با حضور گسترده جوانان ونوجوانان انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید.
وی تصریح کرد:در این چهل سال گذشته جوانان در همه عرصه‌های کشورحضور بسیار چشمگیر؛ تاثیر گذار را داشته‌اند و در همه مسائل و جاهایی که نیاز بود جوانان پیش قدم بودند از جمله هشت سال دفاع مقدس همانا پدران و اقوام ودیگر هموطنان با دفاع از سرحدات؛ امنیت ؛ ناموس کشور و جمهوری اسلامی ایران از خون خود گذشتند.
نماینده عالی دولت در مه ولات تصریح کرد: الان با توجه به وضعیتی که در منطقه و دنیا داریم با تهدید هایی که توسط آمریکا و این مردک تازه به دوران رسیده و بازرگان (ترامپ)صورت گرفته، در رابطه با مقاومت و دادن پاسخ دندان شکن به یاوه های ترامپ داده حضور جوانان بسیار تاثیر گذاراست .
به گفته وی در این مجمع مشورتی ۴۰ نفر از بین جوانان شهرستان انتخابات شدند که از این میان ۷الی ۹نفر انتخاب می شوند و در نهایت ۳ نفر به عنوان هیات رئیسه برای حضور در جلسات استان که فردا برگزار خواهد شد و در آنجا هم در جلسه هیئت رئیسه استان انتخابات برگزار خواهد شد.
فیض آباد، مرکز شهرستان ۵۰ هزار نفری مه ولات در ۲۰۷ کیلومتری مشهد قرار دارد.
۹۸۷۸/۱۷۴۴

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 803 بازدید

بازدید دیروز: 1835 بازدید

بازدید کل : 1613268 بازدید

افراد آنلاین: 1 نفر