جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۷
 |  31/ اردیبهشت/ 1397 - 3:44
  |   نظرات: بدون نظر
63 بازدید بازدید

سازش در ۱۰ پرونده به ارزش ۳۷۷ میلیون ریال در شورای حل اختلاف رودهن


سازش در ۱۰ پرونده به ارزش ۳۷۷ میلیون ریال در شورای حل اختلاف رودهن

۱۰ فقره پرونده مالی و کیفری حداقل به ارزش ۳۷۷ میلیون ریال با تلاش اعضاء شعبات اول، چهارم، ششم و هفتم شورای حل اختلاف بخش رودهن ۱۳۹۷ به سازش رسیدند.

به گزارش ایسنا، یک فقره پرونده با موضوع مطالبه وجه به مبلغ ۴۵ میلیون ریال در شعبه اول و یک فقره پرونده با موضوع استرداد ودیعه به مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال در شعبه چهارم، ۳ فقره پرونده مطالبه وجه به مبلغ ۳۲ میلیون ریال و مطالبه نفقه و مهریه به میزان ۳۰۰ عدد سکه بهار آزادی در شعبه چهارم با تلاش اعضاء محترم آن شعبات پس از رسیدگی و انجام تشریفات قانونی در روزهای ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت‌ماه به صلح و سازش انجامید. همچنین یک پرونده با موضوع فک پلاک در شعبه اول و یک پرونده دیگر با موضوع ضرب و شتم در شعبه ششم و نیز ۳ فقره پرونده با موضوع تصادف، توهین و تهدید در شعبه هفتم شورای حل اختلاف بخش رودهن، به سازش رسید.

آزادی ۶ محکوم زندانی با سازش در ۶ پرونده مالی و خانوادگی در مجتمع شماره ۲۴ شورای حل اختلاف تهران

به گزارش ایسنا، روز شنبه (۲۹ اردیبهشت‌ماه)، در اجرای احکام مجتمع شماره ۲۴ شورای حل اختلاف تهران ۶ فقره پرونده مالی و خانوادگی رسیدگی شده در سال ۹۶، مجدداً مورد بررسی قرار گرفت و خواهان پرونده‌ها به صورت تلفنی دعوت شدند و تلاش و مشاوره در راستای اصلاح ذات البین منتج به آزادی ۶ نفر زندانی پرونده‌های مذکور شد.

در این راستا، سه نفر محکوم با موضوع مطالبه وجه که هرکدام به ترتیب محکوم به پرداخت ۱۰۸ میلیون ریال پس از یکسال،۲۰ میلیون ریال پس از ۳ ماه و ۱۰ میلیون ریال پس از ۵ ماه از گذشت محکومیت خود از زندان آزاد شدند.

همچنین در خصوص پرونده‌های خانوادگی، یک محکوم به پرداخت ۵۲ میلیون ریال نفقه فرزند پس از ۲ ماه، یک محکوم به پرداخت ۲۲ قطعه سکه تمام بهار آزادی پس از ۳ ماه و محکوم دیگر به پرداخت ۴۲ میلیون ریال نفقه و مهریه به میزان ۱۱۰ قطعه سکه تمام بهار آزادی پس از حدود ۴ ماه از سپری کردن دوران محکومیت خود از زندان آزاد شدند.

انتهای پیام



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 51 بازدید

بازدید دیروز: 1288 بازدید

بازدید کل : 1613804 بازدید

افراد آنلاین: 1 نفر