شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۹
 |  31/ اردیبهشت/ 1397 - 12:58
  |   نظرات: بدون نظر
35 بازدید بازدید

تولید انبوه خودروهای حمل زندانیان نیازمند تامین بودجه است


به گزارش روز دوشنبه خبرنگار قضایی ایرنا، اصغر جهانگیر در حاشیه مراسم گلریزان ستاد دیه کشور در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه تولید هر خودروی ویژه حمل زندانیان به ٢٥ تا ٤٠ میلیون تومان اعتبار نیاز دارد، اظهار داشت: بیش از هزار میلیارد تومان کسری بودجه داریم که در صورت تامین، تولید انبوه این خودروها پیگیری خواهد شد.
معاون قوه قضاییه خاطرنشان کرد: یک نمونه از این خودروها در اصفهان تولید و رونمایی شده است؛ خودروی تولید شده، هم از ضریب ایمنی بالا برخوردار است و هم امکان فرار زندانیان را به طور چشمگیری کاهش می دهد.
رئیس سازمان زندان ها درباره اعتبارات لازم برای تکمیل اردوگاه های ویژه محکومان مواد مخدر نیز توضیح داد: سالانه ٨٠ میلیارد تومان برای هفت اردوگاه مواد مخدر باید تخصیص یابد که معمولا یک سوم آن محقق می شود؛ یک سوم دیگر هم یا پرداخت نمی شود یا زمانی پرداخت می شود که برای هزینه نگهداری محکومان اختصاص می یابد.
جهانگیر همچنین به بدهی بالای زندان ها به ادارات برق و گاز اشاره کرد و گفت: سازمان زندان ها ٣٠ میلیارد تومان به ادارات برق، گاز و آب بدهی دارد؛ به این سازمان ها اعلام کردیم هرگاه بودجه و منابع اختصاص یافت، بدهی آنها هم پرداخت می شود، از این رو احتمال قطع شدن برق و آب زندان های کشور وجود دارد.
اجتمام **٧٣٢٩**۱۸۳۴

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 1325 بازدید

بازدید دیروز: 1288 بازدید

بازدید کل : 1615078 بازدید

افراد آنلاین: 1 نفر